Kriss11 Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Hei. En kamerat av meg kjøpte seg supersport senkesett fra www.gsbildeler.no til sin e34 520i i fjor sommer. Han hadde bilen sin på eu-kontroll i dag og fikk mangel på knekt fjør bak. Noen som vet hvor lang garanti det er på fjørene? På forhånd takk:)
Kriss11 Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Han kjøpte forresten det sette med dempere og fjører i sammen!
Kriss11 Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Det er bra:) er det 2 års garanti på settene?
bbmw Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Hei.En kamerat av meg kjøpte seg supersport senkesett fra http://www.gsbildeler.no til sin e34 520i i fjor sommer. Han hadde bilen sin på eu-kontroll i dag og fikk mangel på knekt fjør bak. Noen som vet hvor lang garanti det er på fjørene? På forhånd takk:) Vi er så heldige å bor i NORGE og har 5 års reklamasjon om du har kvittering. Så det vil si at produktet skal fungere i 5år. Skulle det ikke gjøre det, så er det bare å kontakte GS Bildeler så får du nye Fjærer pleier vanligvis å være ganske lang garanti tid på også.. Ikke mange som tenker over reklamasjonen, men det er en fin ting!
Kriss11 Skrevet September 21, 2010 Forfatter Skrevet September 21, 2010 Jeg skjønner, Men jeg ringte gsbildeler i dag å han sa at det bare var 1års garanti på det settet:S
DannyRS Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 I følge forbrukerkjøpsloven har man 2 års reklamasjonsrett på det meste, bortsett fra ting som er ment til å ha en vesentlig lenger levetid slik som tv, komfyr, mobil.. da er det hele 5 år. Vil håpe at de forventer at senkesettet deres varer mer enn et par år Så her vil uansett forbrukerkjøpsloven gjelde Se på denne linken http://forbrukerportalen.no/temaer/kjop_fra_butikk
S.Arnesen Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Jeg skjønner, Men jeg ringte gsbildeler i dag å han sa at det bare var 1års garanti på det settet:S Det er minimum 2 års garanti på produkter som selges i norge, dette er fastsatt i lovverket. så sant det ikke er snakk om mat osv osv såklart. Gs er flinke til å prøve å sno seg unna slikt har jeg erfart, også hørt utallige mange historier om det
Kriss11 Skrevet September 21, 2010 Forfatter Skrevet September 21, 2010 Det var det jeg mentes også Jeg får ta kontakt med dem igjen, er ikke akkurat noe bra service synes jeg men. Takk for svar i hvertfall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå