rakett Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2010 spjeldrekke solgt, alt annet er igjen og tilsalgs for første mann med penger.
rakett Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 motorledningsnett også solgt. Ellers resten tilsalgs enda. Dvs, tror jeg muligens beholder hjernene...
ole_m7 Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Da var jeg i går og henta Blokk, girkasse, topp med alt, oljefilterhus, oljekjøler. Trivelig fyr detta gitt..
rakett Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Skrevet Desember 17, 2010 hehe:) godt dere hadde så fin frakt-bil med bra bagasjeplass Sånn at ikke blokka, toppen og girkassa måtte ligge i baksetet host host Og alt det andre også forsåvidt Nå er det jo ikke så mye av disse delene igjen annet enn veiv og forsåvidt M5 3,6 svinghjul, hjerner og noe annet div, så om noen skulle være interesserte så skriv PM da jeg har en tendens til å glemme denne tråden.
Morty999 Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 ole pleier å planlegge alt før han kommer å kjøper ting han serru! hehe
rakett Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Skrevet Desember 18, 2010 det fulgte med toppen gitt :S hehe, var ole som måtte ha alt i baksetet sitt, ikke jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå