Hesleskaug Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Med et meget tungt hjerte vurderer jeg salg av min E30. Da jeg ikke har tid til bilen og jeg har behov for bedre bruksbil (nå Toyota), men det skal være sagt at Toyotaen går en god stund fortsatt Bilen er et prosjekt jeg har hatt over mange år, og jeg har hatt mine første kjøreturer denne sommeren. Og er meget fornøyd med resultatet!! Det er litt småting igjen som må sees på, men er maks en helgs arbeid. Dette er et meget godt utgangspunkt for en flott E30. MASSE å fortelle men det enkleste er å sjekke min prosjekttråd her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=792949 Bilen er meget godt dokumentert og har kostet en del. (Alle fakturaer er tatt vare på i en perm) Det er VELDIG mye på denne bilen som er blitt erstattet med nye deler. MINUS: - Ikke registert enda - Lekker fra bensintanken et sted ved full tank - Utløserlager må byttes Kom med bud eller innbytteforslag Jeg må ikke selge, men jeg er nysgjerrig på hva jeg kan få av utbytte på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Hvilken pris ser du for deg? hva er minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Denne hadde vert noe! Savner E30, men spørs om denne blir for dyr for en fattig student.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Hvilken pris ser du for deg? hva er minstepris? Ønsker bud, fikk et bud på 90k da jeg la ut inn et bytteforslag på en bil før på året her. Men da klarte jeg ikke kvitte meg med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Dette er en E30 jeg kunne tenkt meg. Har alltid drømt om en mørk prefacelift 325 med M Tech 1 og M Tech 2 vinge bak. Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Dette er en E30 jeg kunne tenkt meg. Har alltid drømt om en mørk prefacelift 325 med M Tech 1 og M Tech 2 vinge bak.Nydelig bil Takk takk! Det har jeg alltid drømt om også Så da ble det det en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Du har ikke lyst til å selge de BBS-felgene du har bilde av i prosjektråden utenom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Du har ikke lyst til å selge de BBS-felgene du har bilde av i prosjektråden utenom? Nei, ingenting selges utenom. Bilen selges hel eller byttes i annen BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 bytte i min e34 530 iat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 bytte i min e34 530 iat? Har mest lyst på nyere 3 eller 5 serie. Men har du noe info på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 Ingen som har en heftig E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24638387 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Liten bump før den går til vinterlagring. E39 stasjonsvogn er tema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Bare bytte,ikke interesse av penger altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Bare bytte,ikke interesse av penger altså.. Joda, men lettere å bli enig ved byttehandel kanskje? Spørs helt hva du vil gi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå