Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har bygd om ein e30 fra 320 Automat til 325 manuell, men får ikkje start :?

motor og starter går rundt men får ikkje noke ginist... problemet er at eg ikkje får signal til coilen..

Noken som veit kva det kan være?

Mvh Kristoffer

• 1 month later...
Skrevet

modell er motoren?? og har du hatt av girkassa?? for sitter to følere i kassa som styrer tenning, og de to er identiske så er fort gjort å sette på de ledningene feil :) prøv å bytt om de å se om d hjelper ;)

Skrevet
modell er motoren?? og har du hatt av girkassa?? for sitter to følere i kassa som styrer tenning, og de to er identiske så er fort gjort å sette på de ledningene feil :) prøv å bytt om de å se om d hjelper ;)

Tru meg, det har eg prøvd nokken ganger :P

Skrevet

hehe :) har du hatt opp hjernen å sett da?? veit att d er en liten sjuke der att punktene til tenning blir så varme att loddinga smelter å da får den ikke kontakt, d å har j vært borti selv :) ellers har j ikke flere tips å komme m akkurat nå :P

• 1 month later...
Skrevet
hehe :) har du hatt opp hjernen å sett da?? veit att d er en liten sjuke der att punktene til tenning blir så varme att loddinga smelter å da får den ikke kontakt, d å har j vært borti selv :) ellers har j ikke flere tips å komme m akkurat nå :P

takker for tips:) men er nok noke anna som feiler den :s

Skrevet

takker for tips:) men er nok noke anna som feiler den :s

Eg veit kva som feila den, den har lyst og bli under mi eige :P

Skrevet

Har du bytta hjerne fra autolat hjerne til manuell? hvis ikke må du kortslutte to pinner for å lure hjerne til å tro at den står i N eller P.

Skrevet
Har du bytta hjerne fra autolat hjerne til manuell? hvis ikke må du kortslutte to pinner for å lure hjerne til å tro at den står i N eller P.

Autolat hjernen er bytta :)

startsperra er "lurt" og alt skal vere god sos, men null funk.. :s

takker for svar ;)

Skrevet

Ja har du sjekka sensorane på kassa og kontaktane til dei? Bytt på om på dei 2 for.eks, rens dei for drit...har stått lenge denna motorn der...

Skrevet
Ja har du sjekka sensorane på kassa og kontaktane til dei? Bytt på om på dei 2 for.eks, rens dei for drit...har stått lenge denna motorn der...

skal ta dei ut og rense dei når eg kjem heim til helga, så får håpe det er kunn det som må til [-o<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...