stianly Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Da har jeg vert og hentet ny bilen.. er en e36 318 cab 99mod telleren har gått bare 86000. planer) (x)Bosch viskere. (x)nye bærearmer framme (x)Nye lenkearmer (x)Nye indre og ytre endeledd (x)Nye felger (X)Lakering av Dør (x)fjernet rust ()senk (X)angel eyes ()orginal m-tec rundt om ()hardtop ()midtarmlene i skin (ønskes kjøpt) (X)Grøftelys ()nye bremseskiver og klosser (X)powerflex svingarm bak kommer sikkert mere småting utover. og forslag taes fortsatt imot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Stilig 86000 på telleren er faen ikke dårlig for en 11 år gammel bil! min har gått ca 3x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 nei var et røverkjøp.. noen som har tips til ting som må gjøres (styling og sånne ting) skal se noenlunde clean ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Veldig spesielt med så få kilometer på telleren. Senk den godt, noen feite krysseikfelger og behold de originale fangerne og speilene. Få alt lakkert i bilen farge og du har en meget clean og flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 tengte på mtec styling i å me at det er ca orginalt å mtec senk. kan godt legge ved bilder til eventuelle formeninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 enda ikke fått gjort noe serlig i å me at jeg er lærling. det som da har skedd er at noen pøbler har laget en fet ripe med en nøkkel på døra så. de må lakkes oppigjen. bilen står nå vinterlagret og skal på lakk før jeg tar den i brukigjen trenger fortsatt tips til hva jeg kan gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 fin bil, m3 fanger med grøftelys ville gjort seg og ccfl angel eyes xenon kanskje? SÅ sinsykt irriterende at ikke folk kan la biler være i fred, folk som riper opp biler for gøy skulle ha vert skutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Denne så meget pen ut ja, ta godt vare på den! Mitt forslag ville vert bl.a. linselykter foran og Alpina ''look'' på bilen, syns cab'en kler det veldig bra. Legger ved bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Grattis med en utrolig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 dinna alpina looken skal jeg ta til vurderig var ikke helt feil. nei dem skulla iallefal vært bura inne:) tenkte på angel eyes men orginal look så godt som mulig vertfal. bilen skal bli tatt gåt vare på ja:D e ikke noe tvil om de.. skal på service over vinteren. så håpe klimaen blir reparert og litt anna små ting som spissing og sant men må vel betale ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Fin den der ja..Caben min har gått 100.000 km,er ikke mange bmw cab som blir kjørt så mye.Og min står bare i garasjen,blir startet ny og ne på vinteren..Så helt vanlig km på bmw cab.. Men sett på noen fine kant felger på din,sett på coilovers,da for du rett look på bilen.BMW cab er så lave i ræva og høye i fronten.Og m3 front,bak og sideskjørt er ikke dumt det heller.Og for guda skyld,ikke sett på en sånn stygg DTM utlending potte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Grattis med ny bil, strøken den der. Og deilig med så lav km.stand, min har gått det dobbelte.... Jeg syns disse bilene kler M3 styling bra, så det er jo noe du kan gjøre, ellers det vanlig, felg, slnk, lyd. Se på tråden min, så ser du bilder av en med M3 look... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 m-tec blir de nokk ettervert i å me at jeg ikke finner noe alpina greier noenplass. og en dtm utlendingpotte hva nå det er blir det nok ikke;) så ikke bekymre deg for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Alpina får du hos www.koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Takk men tror e går for m-tec http://www.schmiedmann.no Varenummer: FL36HELSHA Varenummer: FL36 hvilken syns dere jeg burde gå for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå