Margido Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 M-tec har jo alle på sine e36.. Hvorfor ikke gjøre noe som ikke ALLE andre har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Så pen ut denne! Personlig ville jeg lakkert den helt ned rundt og senket den masse.bbs hjul som bygger helt ut med godt strekk passer bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 M-tec er eneste stylingen til e36 som jeg persjonlig liker:) bortsett fra kansje alpina på cab:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Søt cab du har Gå for Alpina leppe og senk + felger. Det hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 noen som vet ka felger jeg har på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Du har M3 double spoke felger. Ser ut som replica. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Da vet jeg det:) hvordan finner jeg ut om de er replica? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Hvis de er org. står det nok BMW inni de og et bmw varenummer. Også tror jeg disse i orginal har MOTORSPORT rundt senter ved boltene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Skal til å montere e30 325 bærearme på cabben:) noen synspunkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Hvis de er org. står det nok BMW inni de og et bmw varenummer. Også tror jeg disse i orginal har MOTORSPORT rundt senter ved boltene. De trenger ikke ha Motorsport rundt senter for å være originale, mine har ikke det men står bmw osv inni. Men det er normalt at et sett med original felger er 7.5" foran og 8.5" bak. Ser ut som disse her er 7.5 både foran og bak, typisk replica. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Da var bilen inne til lakk så døra blir oppigjen lakket;) noe som var på høy tid:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Lakkerer de det som ikke var lakkert på bilen fra før eller? Bunn av fangere og kanaler liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Nei er ikke visi skal sette på ny fanger med tiden må bare bli litt rikere først. Må ta alt det tekniske først så blir de å fikse utseende. Måtte bare ta den ripa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå