krissy Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Det er en veldig enkel timer. Jeg har 3 tykke kabler som er rød,gul og blå. Og det et 2 tunne som er rød og svart. Noen som vet hvordan dette kobles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 rød er konstant 12v, blå er skal til tennings pos.2 gul aner ikke, tynn rød og svart aner ikke. hjelper om du gir meg merke osv.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissy Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Jeg bare fikk den med en bil så veit ingen ting om den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissy Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 eneste navnet jeg fant på den var super mini timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissy Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 er det ingen som har vært bort den typen... det jeg kan si er at jeg må ha på rød og gul for at den skal starte.. når den teller ned så kommer det spenning ut av den blå kabelen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 http://www.ilovebodykits.com/product/14 ... ilver.html Slik en krister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 er det ingen som har vært bort den typen... det jeg kan si er at jeg må ha på rød og gul for at den skal starte.. når den teller ned så kommer det spenning ut av den blå kabelen... ja det er det jeg sier med at den blå på må tenning pos 2. for at den skal fortsette og gi strøm til hjerne og slikt vett. Det den blå gjør er jo å "late" som om nøkkelen fortsatt står vridd om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissy Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 ja det er en slik en martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 http://www.autojaw.com.tw/ Bare å sende mail å høre om de kan sende deg koblingsskjema da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå