Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
Skrevet

Skjønner ikkje at denne bilen ikkje er solgt.

Dette er ein skjelden mulighet til å skaffe seg ein bra 740 med manuell gir. :D

Kjenner både til bil og eier, bilen er meget bra og eier er garantert seriøs. :)

Helsing trofast BMW Entusiast....

• 4 weeks later...
Skrevet

Hvordan er denne bilen på vinterføre? Har du kjørt den til og fra Bavallen på snøføre f.eks?

Er de feil og mangler som er nevnt i førstepost utbedret? Fikk med meg at dørkantene var flikket.

Lurer også på om det er mulig å legge ned baksetene på E38?

• 2 weeks later...
Skrevet

Store Motorer trenger ikke å jobbe hardt for ''hverdagskjøring'' dermed så er mye km på store motorer ikke særlig viktig, som det ville ha vært hvis vi snakket om en liten motor under 2 liter.. da er km noe å si fordi da må motoren revve mye for hverdagskjøring, som sakt tidligere og, alt har med vedlikehold å gjøre :) Er som regel karosseri og understell, girkasse osv som gir seg lenge før motoren. Motoren går ved feil vedlikehold/ikke vedlikehold som oftest =)

Skrevet
Hvordan er denne bilen på vinterføre? Har du kjørt den til og fra Bavallen på snøføre f.eks?

Er de feil og mangler som er nevnt i førstepost utbedret? Fikk med meg at dørkantene var flikket.

Lurer også på om det er mulig å legge ned baksetene på E38?

Har ikkje vert i bavallen med den på vinterføre. Har nesten ikkje brukt den om vinteren, hatt noen turer skulestadmo-bulken. Er ikkje den beste vinterbilen vil eg tru?

Nei baksetene kan ikkje leggast ned, men er skipose i den..

Ja har nett flikka i rustet, bulkene er ikkje gjort noe med.

Kom med bud om noen er intrisert.

• 3 weeks later...
  • 4 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...