Gå til innhold

Solgt!


Kast
 Share

Anbefalte innlegg

Bmw 740i E38 6 trinns manuelgir vurderes solgt.

Fin bil, nydelig lyd av v8’ern. Sterk motor på 286hk/400nm Utrulig god bil og kjøre, og låg støynivå inni bilen. Alle slitedeler har blitt byttet etter behov. EU ok til januar 2012. Intriøret er bra, og bærer ingen preg av km/alder.

Bilen har det meste av utstyr:

Parkerings sensor foran og bak. ASC Automatic Stability Control

Tv/navi, intregerte solgardiner i bakdørene, eletrisk solgardin i bakrute, fulleletriske comfort seter m/memory, skinn, 18”bbs vinter felger, 20”alpina felger . Sommer og vinter dekk er bra, piggfritt vinter. Bilen er førstegangs registrert 31/10.94.

Bilen har 6trinns manuel girkasse orginalt. En av få i norge med 6trinns manuell?

Har påkostet bilen det siste år bla: nye demperer foran. Div slitedeler i for/bakstilling, alpina frontleppe, 4rørs eksos, nybrukt dynamo, bunnpakning samtidigt som ettersnørt skruer til ojepumpe, nye dekk til 20”, EBC redstuff bremseklosser fram og bak. + diverse

Mangler/minus:

Liten bulk begge forskjermer, eine sida kan nok presses ut.

Venstre bakskjerm trenger lakkeres.

Knekt deksel med setejusteringer førerstol.

Litt rust bakluke + kant noen dører.

Fleir bilder i finn annonse.

Selges kr 149990,-. kun seriøse henvendelser. Bilen trenger ikkje selges..

Selges pgr vurderes ny bil.

Ønsker ingen annonse selgerer.

Ring/send sms/mail for meir info.

h7ywgjyv2dk8gr2alcot.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe interisert ja :) ... men den rusten du snakker om i dørerne.. er det mye?. og hvor stor er de bulkene på skjermene? .. var ikke så lett å se det på bildene :P

Nei, er noe lite rustbobler i lakken.. Har fått tatt bilde av ein bulk, batteriet rakk ikkje til neste skjerm, skal få tatt eitt bilde i morgo av da..

oyidr88gn370r0jtvxnc.jpg

oyidr88gn370r0jtvxnc_thumb.jpg

ndmopvvmau1uerfb1q1c.jpg

kaeethskh2f76jv6pe6a.jpg

2cihosm8n1vhg0zzcp9h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at desse motorene skal vera bra, bortsett frå at skruene til oljepumpa løsner. Og dei er stramma til. 256000km er ingenting. Er ikkje mange som har gått under 200 til salgs.

Som sagt i annonse so trenger ikkje bilen selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Ang. rust i dører - Om du tar bort de svarte listene nederst kan du få deg en overaskelse, dette fikk jeg på min..!

Rust generelt er vanlig på biler ved denne alderen, så det må regnes med.. :-)

Ang. motor og km.stand.. Kjøpte meg selv en 740iA for 2 mnd siden som hadde gått 244 tusen, har nå rullet 251 tusen nå og den går som ei klokke..

Har sjekket litt bilsalgs sider i Tyskland, har sett disse motoren gå alt ifra 450-700 tusen km.. ALT har jo med vedlikehold å gjøre.. :-)

Det er store og kraftige motorer, dermed ved vanlig kjøring trenger du ALDRI å gi bånn gass med disse bilene, dermed så jobber ikke motoren livet av seg slik som en Nissan Micra med en bitteliten en liters motor.. :-)

Lykke til med salget! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

730 jeg hadde hadde gått like langt som denne, og gikk som ei klokke den. så dere må ikke skremmes av km karer. her slipper man tilogmed å tenke på automat havari.

så ut som en pen e38! lurer litt på hvordan lyden i den er jeg :D

du må bare rop ut om du selger den uten alpina`ene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...