camxer Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Selger en M60B30 motor i deler. Har alt liggende inkl. radiator, ekspansjonstank, bremsekraftforsterker, abspumpe, ledningsnett, chippet hjerne til motor og automatgirkasse, nesten nye eksosmanifold og katalysatorer med lambdaer, coiler, dyser osv osv. Tar bilder av de forskjellige delene etter at noen viser interesse. Gi bud. motoren befinner seg i rogaland like ved stavanger. Skriv i tråden eller send pm/ta kontakt på 99412318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 er radiator og katter de samme som på M60B40 motoren, hvis de er det så er jeg muligens int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Skal ta bilder, undersøke delenummer og sjekke opp mot realoem ikveld. Trenger du kun radiator eller vil du ha med tilhørende slanger/plastkåpe/ekspansjonstank? Selve radiatoren hvis jeg husker ikke feil er fra manuell, men det finner jeg nok ut av snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 trenger kun radiator egentlig, og så lenge det er til manuell er det bare et stort + fint med bilder så jeg kan se innfestninger og slikt, skal ha den i en E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Når det gjelder eksosen, det er kun katalysatorene med lambda du er interessert i eller eksosmanifoldene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 kun katalysatorene, lambda har jeg egentlig fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 du selger ikke det store dekslet på toppen av maskinen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Den mangler dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Har sjekket litt opp og tatt litt bilder. Eksosmanifoldene har samme delenummer som de på M60B40 motoren, men katalysatorene har forskjellig delenummer selv om de er lik i utseende. Dessverre så vet jeg ikke om det er forskjell i "flow" på de fra B30 og B40. De kommer til å passe, men mer vet jeg dessverre ikke. De har nok fått litt overflaterust siden sist jeg så på de for over ett år siden, men det er ikke noe alvorlig som vist på bildet under. Har stått hele tiden i garasje. Radiatoren viste seg å være fra en automat og er 650mm bred (samme bredde som på den fra M60B40), men har forskjellig delenummer. Tilkoblingene ser ut til å være plassert likt dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 det er vell de 2 pluggene på venstre siden av radiatoren som går til aut.kassa? skal bare ta noen mål i bilen til helga for å se ann hvordan det blir med plass til radiator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 bump må vekk folkens, så gi bud selv om de er lave:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 bump, bump og bump igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå