miils Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 har ett spørsmål ang ett bilkjøp jeg gjorde for litt åver 1 år siden. jeg kjøpte en e39 som så grei ut å alt d der. men nå har jeg så å si resturert biln, når jeg tok ut speedometeret, så ser jeg at d ser jo voldtatt ut, fra baksiden, så jeg åpnet den å da ser jeg at airbaglampen er revet bort. hva kan jeg jøre med den saken nå egentli?? på forhånd takk
SweetBMW Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Kan prøve å gå til NAF, de har gratis rettshjelp.
Kenni Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Du kan jo prøve NAF ja. Men jeg gikk også til NAF for noen uker siden da det er et verksted i Franlrike som har ødelagt beholderen til servo oljen slik at det har kommet plastpartikkler ned i systemet som har resultert i hyling spesielt ved ratting. Fikk da beskjed om at de ikke kunne hjelpe meg pga forliten kappasitet. Men du kan jo prøve
miils Skrevet September 23, 2010 Forfatter Skrevet September 23, 2010 ja d ska æ å, men æ e jo blitt lurt, så ska ta saken vidre
Flextron Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Du er nok blitt utsatt for et godt gammelt bruktbil selger triks
M3cabriolet Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 ja d ska æ å, men æ e jo blitt lurt, så ska ta saken vidre hmmm.. er det noe poeng tror du? det er et år siden du har kjøpt bilen, og ettersom du sier at du har restaurert den går jeg ut i fra at den trengte detog at prisen var deretter. forrige eier vil med stor sikkerhet nekte for at han har visst om dette, og det blir ord mot ord. og uansett, så koster et brukt instrument småpenger, og airbaglampa har nok tidligere lyst pga bagateller. altså, om man tar av dørtrekket på en bil med sidebagger, og setter på tenningen, så må man nullstille airbaglampa ellers lyser den. har de ikke utstyr til dette, (noe de fleste garasje-mekanikere ikke har) så er det en enkel løsning å plukke ut pæra til airbagen. Jeg sier ikke at du bare må finne deg i det, men tror du skal vurdere om dette er noe du gidder å bruke tid og energi på å gå videre med...
HMW Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Lampa skal lyse når du starter bilen.. for å sjekke at pæra virker. Dette skal også bli sjekket ved pkk og burde sjekkes ved kjøp av bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå