sladjan Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Heisann! skal selge min m52b20 komplett sammen med girkasse, uten servopumpe,dynamo, hjerne. Meget bra motor gått 220.000 ca ingen ulyder eller noe, har fult servicehefte som dere kan få kopi av. Nye plugger, termostat, vannpumpe, reim, hjul, pakning på toppdekelet osv osv. Clutchen er bra, bruker ikke vann. Kan prøves i bil enda, holder til i Bergen. 5000 kr for alt! Dette er kjempe billig. kontakt her eller på 48313355 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muhle Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 hei ka hedd du tengt å ha igjenn for motorn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 Kunne tenkt meg 6000 for alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 ka skal du putte oppi her da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 ka skal du putte oppi her da ? hehe har bestilt meg en b28 motor. kommer neste uke en gang Bump folkens! Kan prøves i bil i noen uker til, veldig bra motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Nå har motoren kommet ut av bilen. Bare å ta kontakt ved interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Opp folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Alt går for 5000kr! Dette er kjempe billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Heisann! skal selge min m52b20 komplett sammen med girkasse, uten servopumpe,dynamo, hjerne.Meget bra motor gått 220.000 ca ingen ulyder eller noe, har fult servicehefte som dere kan få kopi av. Nye plugger, termostat, vannpumpe, reim, hjul, pakning på toppdekelet osv osv. Clutchen er bra, bruker ikke vann. Kan prøves i bil enda, holder til i Bergen. 5000 kr for alt! Dette er kjempe billig. kontakt her eller på 48313355 Ser på bildet av motoren, er du sikker på at det er en B20? Var sikker på at ingen B20 hadde sort deksel over vanos samt sort deksel på oljefilterhuset. Ser mer ut som en B23 eller B25? Hvilken modell kommer motoren fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Vel, han skrev at han har byttet toppdekselpakning, så det er ikke utenkelig at han brukte anledningen til å lakkere toppdekselet svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 m52b20 i e39 har iallefall svart topp deksel og oljefilterhus orginalt, så er nok b20 ser ut til den sitter i e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Dette er m52 ikke m50. det kom noen m50b20tu eller hva de nå heter de var med alu deksel helt framerst men denne er helt lik som m52b25 og m52b28.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Opp igjen! 5000kr for alt folkens, dette er virkelig billig. Mangler bare dynamo og starter for å kunne starte den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Hva er nummer på girkasse? Mulighet for å selge den løst? Skulle bare finni ut om den passa på E39en min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Hva er nummer på girkasse? Mulighet for å selge den løst?Skulle bare finni ut om den passa på E39en min.. Passer sikkert hvis det er en m52 motor. Men jeg ser helst for meg å selge dette som en pakke til noen. Kan selge girkassa løst viss jeg får kjøper på motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå