Djcosmix Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Heisann har en bmw 523i som jeg har litt problemer med, den fusker å stopper på tomgang stopper i alle kryss osv. har bytta kam aksel sensor å dette løste ikke problemet mitt har oxo byttet luftfilter å plugger, er det noen her som kansje veit hva dette kan være ? har hatt bilen på feil søking det eneste som kom fram der var en tankventil elektronisk feil snakka med bmw å dem sa det kunne ikke være denne ventilen som laga fuskeproblemene mine.. Dette er en 1996 mod altså e39 Håper det er noen her ute som kan hjelpe meg
baremats91 Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 om det er elektroniske tankventilen du har fått feil på så er det nok den som lager problemene
Djcosmix Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 har snakket med bmw, å dem trudde verfall ikke denne kunne lage de fuske problemene så andre tips tas i mot med stort takk
Djcosmix Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 den går litt dårlig under kjøring oxo, men den fusker jo ikke så ille når jeg kjører som den står på tomgang,
Hansh Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Ikke uvanlig med løs innmat som blokkerer katalysatoren på E39. Kan være lurt å banke litt på den og høre om det skrangler.
Djcosmix Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 ok, så det kan forårsake atte den fusker sånn å stopper helt ned å sånn ? hvor er det katalysatoren på denne bilen ligger, så skal jeg prøve å banke litt på den med en gang
Hansh Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Kan ihvertfall føre til at bilen går dårlig, og er motstanden stor nok kan den sikkert få motoren til å stoppe og. Er montert ganske langt fremme på eksosanlegget. Fremste "klumpen" på dette.
Djcosmix Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 oki da skal jeg prøve på dette, så håper jeg dette kansje hjelper problemet mitt
Djcosmix Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 var ikke katalysatoren hadde den å sjekka dette, men lambdasonden hva er det kan dette være problemet ? ossen finner jeg ut om det er bensinpumpa :=)
aplet86 Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Du kan måle bensin trykket foran i motorrommet vet jeg, men litt usikker hvor du gjør det
Djcosmix Skrevet September 28, 2010 Forfatter Skrevet September 28, 2010 Trykkreguleringsventil har fått høre kansje denne er gåen, denne sitter vell under insuget å diverse ting ? lurer på om det er denne oxo for vis jeg tar på denne eller noen ting så dør bilen momentant ut, Mvh Hilsen en frustret gutt heeh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå