Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann har en bmw 523i som jeg har litt problemer med, den fusker å stopper på tomgang stopper i alle kryss osv. har bytta kam aksel sensor å dette løste ikke problemet mitt har oxo byttet luftfilter å plugger, er det noen her som kansje veit hva dette kan være ? har hatt bilen på feil søking det eneste som kom fram der var en tankventil elektronisk feil snakka med bmw å dem sa det kunne ikke være denne ventilen som laga fuskeproblemene mine.. Dette er en 1996 mod altså e39 Håper det er noen her ute som kan hjelpe meg :)

Skrevet

ok, så det kan forårsake atte den fusker sånn å stopper helt ned å sånn ? :) hvor er det katalysatoren på denne bilen ligger, så skal jeg prøve å banke litt på den med en gang :)

Skrevet

Kan ihvertfall føre til at bilen går dårlig, og er motstanden stor nok kan den sikkert få motoren til å stoppe og. Er montert ganske langt fremme på eksosanlegget. Fremste "klumpen" på dette.

Skrevet

Trykkreguleringsventil har fått høre kansje denne er gåen, denne sitter vell under insuget å diverse ting ? lurer på om det er denne oxo for vis jeg tar på denne eller noen ting så dør bilen momentant ut, Mvh Hilsen en frustret gutt heeh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...