Daniel84 Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 Dette gjelder da min e30 325i 85mod. 2 Dørs. Kommer til og bruke denne listen etter hvert som jeg trenger ting til bilen min. Kommer også til og skrive bak de evt tingene som jeg trenger om jeg har fått skaffet det eller ikke. da blir det enklere for meg/dere og holde oversikt.. nivåføler for vanntank. Ø.k Hardykobling. Kjøpt Sperrediff. Ø.k Lmm. Ø.k Vindusviskerstag ( Uten Motor ) Kjøpt. Sentrallås Ø.k Ell vinduer og soltak. Ø.k Intrumentpanel. Ø.k Hjullager høyre fram. kjøpt Senkesett 60/40 med dempere. kjøpt. Kvasskam Ø.k Chipp.Ø.k Tåkelys. Ø.k
janerik171187 Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 Dette gjelder da min e30 325i 85mod. 2 Dørs.Kommer til og bruke denne listen etter hvert som jeg trenger ting til bilen min. Kommer også til og skrive bak de evt tingene som jeg trenger om jeg har fått skaffet det eller ikke. da blir det enklere for meg/dere og holde oversikt.. Hardykobling. Ø.k Sperrediff. Ø.k Lmm. Ø.k Vindusviskerstag ( Uten Motor ) Ø.k Sentrallås Ø.k Ell vinduer og soltak. Ø.k Intrumentpanel. Ø.k Hjullager høyre fram. Ø.k Senkesett 60/40 med dempere. Ø.k jeg har vindusviskermotor med stag etc. og el-heiser framme til 2dørs pm evnt.
Daniel84 Skrevet September 25, 2010 Forfatter Skrevet September 25, 2010 Dette gjelder da min e30 325i 85mod. 2 Dørs.Kommer til og bruke denne listen etter hvert som jeg trenger ting til bilen min. Kommer også til og skrive bak de evt tingene som jeg trenger om jeg har fått skaffet det eller ikke. da blir det enklere for meg/dere og holde oversikt.. Hardykobling. Ø.k Sperrediff. Ø.k Lmm. Ø.k Vindusviskerstag ( Uten Motor ) Ø.k Sentrallås Ø.k Ell vinduer og soltak. Ø.k Intrumentpanel. Ø.k Hjullager høyre fram. Ø.k Senkesett 60/40 med dempere. Ø.k jeg har vindusviskermotor med stag etc. og el-heiser framme til 2dørs pm evnt. pm sendt !
Daniel84 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Skriv gjerne hva du har ! og prisen.så kan resten taes på pm !
Daniel84 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 instrumentpanel 200 kr er panelet helt og fint ? alt fungerer ?
tutilrud Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 instrumentpanel 200 kr er panelet helt og fint ? alt fungerer ? ser fint ut. alt virka før vintern
Daniel84 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 instrumentpanel 200 kr er panelet helt og fint ? alt fungerer ? ser fint ut. alt virka før vintern kan du sende et bilde på pm ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå