Teekay1983 Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 Sliter litt med å skrive problemstillingen, men vi prøver. Er det mer krefter som virker inn på de bakre jekkfestene i kanalen (til orginal jekken) dersom jeg prøver å jekke opp bakenden mens bilen står på bukker fremme i stedet for på hjulene?
nimitz Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 Det hørtes IKKE noe lurt ut. Kan risikere og ende opp med en skjev bil.
Ballder Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 Blir bilen rammeskeiv av det, så var det vel like greit at det skjedde da. Men kan høres ut som en litt ustabil måte og få hele bilen opp i lufta på synes jeg. Ville heller brukt garasje jekk på diffen da, dersom underlaget er slett og fint, og hjula på jekken ruller lett.
Teekay1983 Skrevet September 24, 2010 Forfatter Skrevet September 24, 2010 Håper virkelig ikke bilen blir rammeskjev ,men kan si at jeg gjorde et forsøk før jeg skrev det forrige innlegget og grunnen til at jeg lurte var at jekkfestet da knakk.
Teekay1983 Skrevet September 24, 2010 Forfatter Skrevet September 24, 2010 Noen som vet hvordan jekkfestet (røret som orginal jekken går settes inn i) er sveist? Går ut fra at det er sveiset inne i kanalen også og ikke bare i fremkant ut mot sideskjørtet?
kevin1982 Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 Noen som vet hvordan jekkfestet (røret som orginal jekken går settes inn i) er sveist? Går ut fra at det er sveiset inne i kanalen også og ikke bare i fremkant ut mot sideskjørtet? Jeg jekker opp min e36 coupe i diffen. pga jekke hulla var litt rustene og orinale jekken bøyde seg. du har jo 4 gummi propper under bilen. de også er jekke punkter. hørt fler og fler fortelle om at orginale jekken til E36 knekker/bøyer seg, da dette skjedde med min. Så jeg skarr opp de 4 jekk punktene inni kanalen og fjernet rusta og sveiset igjen alle 4 hulla. Ubrukelig jekke punkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå