Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med å skrive problemstillingen, men vi prøver.

Er det mer krefter som virker inn på de bakre jekkfestene i kanalen (til orginal jekken) dersom jeg prøver å jekke opp bakenden mens bilen står på bukker fremme i stedet for på hjulene?

Skrevet

Blir bilen rammeskeiv av det, så var det vel like greit at det skjedde da.

Men kan høres ut som en litt ustabil måte og få hele bilen opp i lufta på synes jeg.

Ville heller brukt garasje jekk på diffen da, dersom underlaget er slett og fint, og hjula på jekken ruller lett.

Skrevet

Noen som vet hvordan jekkfestet (røret som orginal jekken går settes inn i) er sveist?

Går ut fra at det er sveiset inne i kanalen også og ikke bare i fremkant ut mot sideskjørtet?

Skrevet
Noen som vet hvordan jekkfestet (røret som orginal jekken går settes inn i) er sveist?

Går ut fra at det er sveiset inne i kanalen også og ikke bare i fremkant ut mot sideskjørtet?

Jeg jekker opp min e36 coupe i diffen. pga jekke hulla var litt rustene og orinale jekken bøyde seg. du har jo 4 gummi propper under bilen. de også er jekke punkter. hørt fler og fler fortelle om at orginale jekken til E36 knekker/bøyer seg, da dette skjedde med min.

Så jeg skarr opp de 4 jekk punktene inni kanalen og fjernet rusta og sveiset igjen alle 4 hulla. Ubrukelig jekke punkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...