Hawkon88 Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 http://www.nettby.no/user/index.php?user_id=1345912 beste profilen!
NBCustom Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 Et sitat jeg digger fra flåklypa er når Reodor får sponset bensin etc av Alladin Oil og sier "nåå,han går nå på himlaga au". konge! takker! går for den til wacman og den kontakt.. det er farlig det bør vel også ha med hvem som har sagt det.. skal være veldig anonyme, men uforglemmelige sitater som har sitt budskap likte veldig den til jay-O også med tåke! Men flåklypa-sitatene er ur-norske og favorittfilmen min.. symbol på Norge før i tida, der hvor hardt arbeid og trange levekår var hverdagen på landet. Et eksemplarisk melodrama hvor det gode vinner over det onde, hardt arbeid fører til at man oppnår noe, samt godt vennskap og samhold. Ikke bare beste norske film, men beste norske melodrama, tross at filmen passer folk i alle aldre.
316 Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 "This ride is supercharged" Et klistremerke jeg har lyst på bak på firmabilen er "Kjør forbi - jeg har betalt" med sånn hånd som peker forbi
Wacman Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Flåklypa er en genial film! Har ikke tall på hvor mange ganger opp igjennom oppveksten jeg har sett og digga den filmen.. Nå er det snart sønnen min sin tur, han er allerede klin gæren etter å kjøre E28, da han seff har fått sitte og kjøre på fanget et par ganger - til mors store forargelse. Han er 1,5 år Boys will be boys
Hawkon88 Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 jaha? Sorry. trodde det var tulletråden..
-Erik- Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 ...på firmabilen er "Kjør forbi - jeg har betalt" med sånn hånd som peker forbi "kjør forbi - jeg har timebetalt" du mente? eller bare meg som er litt treg og ikke forstod?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå