Gå til innhold

bygge sugemotor


zachariassen
 Share

Anbefalte innlegg

blir evt 99 oktan. men da er det ikke sånn at jeg er nødt til å ta noe av toppen eller blokka?

slik jeg forstår så kommer stempla til å ligge lavere i blokka enn det som er normalt før stroking. Kompen vil bli veldig lav. Ville høvla blokka til stempla ligger likt før stroking, samt høvla av litt av toppen for å fått enda litt høyere komp.

Alt i alt så kommer det litt an på hvor mye du vil legge i ombygginga. Endel som kan gjøres for å passere 200hk. Men det koster. Derfor så mange holder seg til trimmig med presse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbo er uaktuelt. MYE hester har jeg ikke tenkt til å hente og lønnsomt er det vel aldri:P hva med datasprut? mye skal du ha for veiva dunderdo?

Det er mye å gå på uten datasprut!!

Å hvis du skal ha datasprut, så kan jeg bare si att det er myyyye arbeid med montering.

Spm ang veiva er sendt på pm :)

er ikke mye å gå på uten ordentlig sprut nei...

datasrut er vell det du vil få igjen mest for tenker jeg om du får mappa den skikkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da blir det sprut også:D men senter av veiva er jo på samme plass. er jo bare slaget som endres..? høyere på topp og lavere på bunn, som kompenseres med b20 råder for at de ikke skal slå opp i ventilene? skyt meg om jeg tar feil men sånn jeg har forstått det? hvor mye lengre slag er det på dieselveiva da? er det mer enn 5 mm så vil jo stemplene står like mange mm som er mer enn 5mm slaglende på veiva høyere på topp enn orginalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...