E36Driver Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 da vurderer jeg å selge min e 36 sedan. den er ikke eu godkjent mangler: høyre fjør bak er knekt. rust i kanaler. bytte/smøre opp wirer til takluka. deler: det følger med 2 sett med alu felger + 1 sett på stålfelger(helårs), et strøkent komplett sett ekstra med stoler og baksete, 2 racing stoler i skinn fra e30, senkesett med papirer på, følger med en ekstra dele motor, med hjerne, luftmengdemåler osv. bakluke, dører utenom fører dør, det dumme er at dørene er det elektriske vindus heis på, dash bord, framskjermer, osv. Deler-bilder: http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 6a650ebab1 kom med bud/bytte forslag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 pris og km. stand på kun "instrumentene"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Driver Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 km stand på instrumentet er ca 277000 hadde tenkt meg ca 15 000 for bilen selges ikke i deler her er nye bilder: viewtopic.php?f=39&t=166982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå