Gå til innhold

Kjøpe AC påfyllingskit

oleo
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde legge dette spørsmålet i en tråd, men der var det ingen respons :)

Prøver meg derfor med en egen tråd så får vi se om det hjelper :)

Jeg ser at på eBay er det A/C påfyllingskit å få kjøpt, men de forlanger sertifisering av kunden før de shipper!?

Er det ikke mulig for menigmann å få kjøpt slikt kit?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FREEZE-12-R12-R134a-Air-Conditioning-RECHARGE-KIT-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5d2981a35eQQitemZ400128320350QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja etter å ha lest anonnsen så ligger jo svaret der...

Generally, in order to sell Freon (also known as CFC-12) and other refrigerants, the law requires sellers to make sure that the buyer is certified by the Environmental Protection Agency (EPA).

Before purchasing these items, be sure you fall into one of the categories or guidelines listed below.

· The buyer has to be EPA-certified.

· The buyer has to show proof of certification before paying and before the item is shipped.

*You must be EPA certified to purchase this product and show proof of certification before the item will be shipped.

*You have to be certified by the Environmental Protection Agency (EPA), Section 608 or Section 609.

*You have to show proof of certification before paying and before the items can be shipped.

If the purchase is for "resale only" to a EPA Certified Technician, you can send us an email indicating the purchase is for "RESALE ONLY TO AN EPA CERTIFIED TECHNICIAN".

This item is not available in Wisconsin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de har nok det. Men jeg har lett etter kit og har enten fått denne beskjeden eller at det står "Selges ikke til Norge"

Så jeg lurer på om sertifiseringsreglene også gjelder også i Norge... eller om jeg kan fortsette å lete til jeg finner noen som tør sende meg dette!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at de ikke sender til Norge har noe med skatter og avgifter for avsender tror jeg, jeg har spurt flere av de som ikke sender til Norge om de kan gjøre et unntak, svaret jeg får da er at det kan de godt gjøre men da er plutselig portoen 4 ganger så dyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...