BMW_BOY Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Har kjøpt en 328i E36 -97 med kjørecomputer, men den har pixelfeil. Det er den lille med 11 knapper som sitter der nå. Kan jeg kjøpe den store med 18 knapper og dra nytte av de ekstra knappene? Noen som har en til salgs i 100% topp stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Ja du kan kjøpe den store og bytte, men for å ta i bruk de ekstra knappene så må du strekke noen ledninger til forskjellige steder i bilen. Se DIY-en her: http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1062154 Jeg har selv oppgradert fra 11 til 18 knapper's OBC og ..vel for meg var det ikke vanskelig, men det kommer litt an på hvor mye erfaring du har med elektro. Jeg vil tro enhver kan klare det med DIY-en over. Når det gjelder det å få tak i en, så prøv å legg inn en annonse på "Ønskes kjøpt" eller sjekk ebay. Pass på at du får med den ekstra kontakten (den hvite) som hører til den store OBC'en (18 knapperen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå