SteffenM2 Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Det gikk ikke ann og poste i riktig emne her, så da legger jeg den her. Denne bilen MÅ BORT! Har nå tatt valget om og selge min aller første bil. Det er snakk om en 1971 modell 1602. Bilen er totalt ribbet, er kun understell igjen på den. Motoren mangler, da denne var defekt, så den gikk på skroten. Karroseriet er et prosjekt for noen som enten vil lære seg og sveise, eller rett og slett bare vil pusse opp en 02. Det er nok av rust og ta av, men har du erfaring så er det gjort ganske kjapt. Det følger med et glassfiber breddekit, litt alpina style, men er visst noe gruppe B lignende saker.(Koster rundt 10,000,- nytt. Dette er ALDRI brukt!) Har også glassfiber bagasjelokk. Alt av interiør mangler, da dette var muggent og råttent, så kastet vi det. Dashbord skal jeg ha. Prisen setter jeg til 17,000,- kroner. Dette er pga. breddekittets kostnad. Telefon nummer er: 95521700 Mvh, Steffen Guldager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Dette må da være det perfekte baneprosjekt ? hadde jeg hatt tid og plass så hadde jeg hentet den i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 Det passer nok best som bane bil ja, har absolutt potensiale til å bli noe gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Hmm... Har en slik jeg og, bortimot ferdig sveist... Må følge med her for å se hva du får for den, for jeg lurer og på å selge... Denne har runde baklykter og blank grill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Runde baklyktene og blank grill ja. Er den riktige 02en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 hepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Kunne ha blitt et helsikes fett prosjekt! Digga den med felga og skjermbreddere! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå