kafsan Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Ser du har fått de vesentligst tips fra mange her ja:) En er inne på om du har sjekket sirkulasjon. Min første tanke når jeg leste dette var også "gåen impeller på vannpumpe". Endel E39 ble levert med plastimpeller og denne tar plutselig kvelden. Da kan bilen koke det ene øyeblikket og plutselig ser du temp.måleren rase nedover..... da har restene av impeller rotet seg sammen og laget en slags pumpeeffekt. Du vil også kunne oppleve null varme fra varmeapparat. Fra utsiden vil pumpa se helt ok ut, ingen slark eller lekkasje. Men om du driver å skrur litt så er det rimelig enkelt å åpne den. Uansett; lykke til!!!!
n00ky Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 Takk så mye for tipset kafsan får se om jeg får gjort litt på bilen i løpet av de nærmeste dagene..
n00ky Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Da er problemet løst sendte bilen på verksted for trykktesting og de fant ut at toppen og pakningen var hel og fin. Problemet her var vannpumpa
kafsan Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 God knall, kan være lure de vannpumpene:) Bra du fant ut av det i tid før vinteren setter inn ordentlig.
n00ky Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 hehe ja sant det... var godt å bytte ut VW Bobla med BMW'en nå... Bobla er bare for kjøring om sommeren så den har ikke påkoblet varmen Men i bimmern så blir det godt og varmt nå så da kan vinteren bare komme! Takk til alle for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå