bingo Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 HARM SX 3 Bilen er oppgradert med 08 bakstilling og 09 forstilling selges uten sender og motaker 10000kr/bud Bilen er brukt litt etter bildene er tatt, så karosseriet er dessverre ikke strøkent lengre. ta kontakt her eller mail sveinh79@hotmail.com Eller på 98252905 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Denne var fet, skivebremser på alle hjul og greier... Hvor finner man mer info på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 http://www.harm-racing-products.com/pro ... tion-.html der er det hvertfall en del! http://www.tktrading.no/shop/ de er impotør etter det jeg har lest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 ja du kan søke litt rundt på google f.eks å se om du finner noe der. det som er genialt med HARM er at du nettopp kan kjøpe deler i Norge hos tktrading til en veldig god pris, så slipper du og bestille deler fra f.eks tyskland. Bilen kostet visst nok 24000kr i o5-06 og det var uten elektronik. Jeg oppgraderte bilen rett før vinteren i fjor for over 5000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Fan denne fikk jeg lyst på! Den så jo helt RÅ ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2010 ja men da er det bare å kjøpe skal få med helt nye dekk siden det er lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 opp igjen! ny pris 8000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Selges nå med alt du trenger for å kjøre! dette er billig! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Altså, nå har jeg kjøpt meg en E34. å der er toppakningen defekt, clutchen defekt osv! jeg trenger penger!! Det er jo snart sommer, løp å kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå