Gå til innhold

Smaragdgrun E28 528| Ny tråd på bilen, info siste side (58)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra update... Gleder meg til å se den nye bakplata på. Sjekk/fiks resten av kanten rundt der med pakningen, er et stort lekkasjepunkt - og det er greit å få bukt med den evnt. rusta som pleier å komme der.... Før du lakkerer bilen lixom...

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bra update... Gleder meg til å se den nye bakplata på. Sjekk/fiks resten av kanten rundt der med pakningen, er et stort lekkasjepunkt - og det er greit å få bukt med den evnt. rusta som pleier å komme der.... Før du lakkerer bilen lixom...

Takk for det :P

Hehe , det er allerde tenkt på å ordnet det du ;p Har skjært ut ifra delebilen min det, å der var det ikke en flekk, jeg pusset ned til stålet rundt der vi skal skjære med plasmaen for å skifte rundt der ;p Så det skjer så fort vi rekker til. Venter bare på schmiedmann på de bakplatesidene, det kommer vell til å ta evigheter?

Skrevet

16121180409 Slange (1M) 2 NOK 53,00 NOK 106,00

11429063138U Oliefilter 1 NOK 46,00 NOK 46,00

11121730780 Slibesæt, M30, 3,5L (d31434) 1 NOK 636,00 NOK 636,00

11111735046 Bundsæt M30 (b31431) 1 NOK 420,00 NOK 420,00

H9737STD Hovedlejesæt 1 NOK 938,00 NOK 938,00

7121826STD Plejllejesæt 1 NOK 572,00 NOK 572,00

1930 Leveringsomkostninger 1 NOK 169,00 NOK 169,00

Bestilte dette til M30B34n her i sta nå ;p Håper det er grei standar på disse delene til koed?

Skrevet
hen får du kjøpt den leppa du har? :). har en kamerat med e28 som er veldig på leit etter sånn.

BBS fronten mener du? Fikk tak i den av en innpå her ;p

ser bra ut håkon :)

Takk for det :D

Skrevet
Har du sveiset det der selv? :) Må ikke ha TV i lokalet, da får du ikke gjort noe :lol:

Nja, njo, faktisk ;p Mikael som selvfølgelig hjalp meg med tilpassing og skjæring, punkting, å ta sveisinga på de værste plassene der det ble litt glip ;p Men sveise en del selv ja ;p Men er enkelt å sveise når det er gjort så bra forarbeid ;p Men det jævla apparatet ditt fjusker så veldig med gassen, vært borti det du? ;p

*Imponert*

Bra Håkon! Trudde det aldri skulle bli gjort noe med bilen sett bort fra å lage svartspor å pottsmell da :P

:D

Haha, gjorde du vell ikke nei ;p

+ 1 mini!

Ser veldig bra ut! :D

Joda, det kommer seg ;p

Skrevet

Nja, njo, faktisk ;p Mikael som selvfølgelig hjalp meg med tilpassing og skjæring, punkting, å ta sveisinga på de værste plassene der det ble litt glip ;p Men sveise en del selv ja ;p Men er enkelt å sveise når det er gjort så bra forarbeid ;p Men det jævla apparatet ditt fjusker så veldig med gassen, vært borti det du? ;p

Skjønner :) Blir dette 8)

Nei, har aldri fusket noe til meg. Men har du bytta den slangen som jeg sa? Den brukte å spille meg et puss en gang i blant! Kan jo være den lekker. Slangepakken er tilnærmet ny og ubrukt, så den skal være i orden med mindre den har fått skader nå :)

Skrevet

Skjønner :) Blir dette 8)

Nei, har aldri fusket noe til meg. Men har du bytta den slangen som jeg sa? Den brukte å spille meg et puss en gang i blant! Kan jo være den lekker. Slangepakken er tilnærmet ny og ubrukt, så den skal være i orden med mindre den har fått skader nå :)

Jepp, har skiftet slangen, men er sikkert fordi det har vært lite brukt i det siste? For det ble bare bedre å bedre, kanskje bare en vanesak ;p

Skrevet

Meget mulig :) Har jo ikke vært brukt på 3-4år faktisk.. Får kjøre det skikkelig inn, så kommer det vel tenker jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...