Jørgen Lie Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Saaaker!!! Hvilken lakk bruker du på blokka? Skal gjøre samme selv med nymotoren til E30`n...
Haakjin Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Saaaker!!! Hvilken lakk bruker du på blokka? Skal gjøre samme selv med nymotoren til E30`n... Jeg har bare brukt den nye typen varmebestandiglakk fra biltema jeg, den er flittig brukt på arbeid, å alle skryter av den Får holde ;p Liker planene dine Jørgen
Jørgen Lie Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Aha.. Ikke værre nei.. Hehe, du vet ikke hvilke planer jeg har enda
Haakjin Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Aha.. Ikke værre nei.. Hehe, du vet ikke hvilke planer jeg har enda Vet jeg vell
Haakjin Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Jaja , pusslet litt idag også Haha , for en eske Powerflexen kom i, kreativt ;p Powerflex i traversen Deler som jeg skulle ta med på jobb, men fikk ikke noen til å kjøre de idag Håpte på og begynne å montere motor i morgen jeg Så det bli til at jeg stappet full scooteren med disse delene, så jeg får glassblåst di i morgen Blir godt å få sammen igjen nå kjenner jeg , ferdig med alt drittarbeidet
minigris Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Kjipt att ingen kunne kjøre delene for deg! Må sveis deg henger å ha på scootern, hehe
Haakjin Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Kjipt att ingen kunne kjøre delene for deg! Må sveis deg henger å ha på scootern, hehe Jada, men får kanskje ordna det etter jobb i morgen ;p Venter på toppen som Morty skulle ha sendt for 14 dager siden også Får ikke gjort mye før den er kommet
Ole92 Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Pent!Eneste du har igjen nå ? Så er all rust borte? Takk! Jepp, er igjen bakerste del av der pakninga skal ligge, men har kappet opp deler å ordnet til alt, to tre timer igjen med sliping, tilpassing og sveising, så er all rust borte! Det blir en lettelse Så da blir det å få på noe epoxy grunning, og begynne å montere sammen igjen Blokka har jeg foresten honet idag, og godt over alle mål og slik. Håper du flytter inn i lokale sammen med oss no da ole Må bære få igang min først så ;p Men har vært morro det! Menne, noe nytt her da?
Haakjin Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Pent!Eneste du har igjen nå ? Så er all rust borte? Takk! Jepp, er igjen bakerste del av der pakninga skal ligge, men har kappet opp deler å ordnet til alt, to tre timer igjen med sliping, tilpassing og sveising, så er all rust borte! Det blir en lettelse Så da blir det å få på noe epoxy grunning, og begynne å montere sammen igjen Blokka har jeg foresten honet idag, og godt over alle mål og slik. Håper du flytter inn i lokale sammen med oss no da ole Må bære få igang min først så ;p Men har vært morro det! Menne, noe nytt her da? Det blir det ;p Joda, det skjer da litt, men har hatt fri i helga ;p Men skal inn til byen etterpå så får se om det blir en runde i garasjen eller ikke
Skar89 Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 Rått prosjekt dette;) gler mæ te å se den færdig!
Haakjin Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 Rått prosjekt dette;)gler mæ te å se den færdig! Takk for det, gleder meg virkelig selv også ;p Men litt stillestående om dagene pga mye overtid på jobb og kjøpt meg en Tds som trenger litt pleie ;p
Skar89 Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Rått prosjekt dette;)gler mæ te å se den færdig! Takk for det, gleder meg virkelig selv også ;p Men litt stillestående om dagene pga mye overtid på jobb og kjøpt meg en Tds som trenger litt pleie ;p hehe kan godt få selge den til meg om du vil;)
Haakjin Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 Rått prosjekt dette;)gler mæ te å se den færdig! Takk for det, gleder meg virkelig selv også ;p Men litt stillestående om dagene pga mye overtid på jobb og kjøpt meg en Tds som trenger litt pleie ;p hehe kan godt få selge den til meg om du vil;) Tds'n? ;p
Haakjin Skrevet August 23, 2011 Forfatter Skrevet August 23, 2011 lite som skjer her nåå ?? Jepp, er desverre det :s Sliter så veldig med å få til tdsn :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå