Haakjin Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Da er det vell en stund siden sist det var update i denne tråden! Det har skjedd en god del. Bilen er nå ferdig rustsveiset, eneste som står igjen er bakplata. Jeg har montert interiør og alt det andre også. Fått inn forsterkningene igjen Tectylert hele bilen under Og ja, eksosen er midlertidig Kjedelig å montere slitte stoler, men er M-tech og gode å sitte i Får duge i bruksbilen Godt å se en hel bil igjen Brukte noen timer på å justere dører -.- Kjedelig arbeid Denne skulle selvfølgelig vært lakkert og fått det motorbytte jeg planla, men får forhåpentligvis lappen snart og vill kjøre E28 til lappen Men for å si det slik, jeg har ett bedre utgangspunkt på handen, så blir vell en update snart med nybil Seff E28
Haakjin Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Godt arbeid utført!! Takk for det Pedi
Haakjin Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 bli bra ta Jepp, får vell også bare takke deg for stor hjelp forrige uke For dette hadde jeg gruet meg mye til
Ole92 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Pent! Og hvem var så snill og ta med dynamo som fungerte??
Haakjin Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 liker d jeg ser håkon Det er bra så flink daaaa Takktakk... Pent!Og hvem var så snill og ta med dynamo som fungerte?? Jepp , stemmer det Får vell takke deg for en dynamo, godt å høre motoren igjen Men sliter litt med en eksoslekasje da -.-
Ole92 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Ordna sæ det! Ny pakning eller nå, så bli det!
Haakjin Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Jepp, har ny ei liggende, men bruke den på 3.5 l istede tenker jeg
Jørgen Lie Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Flott jobb som er utført her ja Går riktig vei Håkon, og det kommer til å bli en bra bil om du gjør samme gode jobben på bakplata som du har gjort på resten! Lakering osv får du ta etterhvert. Skjønner at du vil skli i denne når du får kjørt opp! (Bare og huske kjøretimene nå, så går det så bra atte)
Haakjin Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Jaa, skal bli morsomt å se hvor dette ender... Engasjementet og planene var like store, om ikke større til E30`n, men den har d jo blitt bil av allerede Håkon??? Haha, litt artig å lese denne kommentaren igjen av deg Jørgen , er vell faktisk ganske nøyaktig ett år siden, å vill si jeg har fått gjort en god del med planene til bilen da Flott jobb som er utført her ja Går riktig vei Håkon, og det kommer til å bli en bra bil om du gjør samme gode jobben på bakplata som du har gjort på resten! Lakering osv får du ta etterhvert. Skjønner at du vil skli i denne når du får kjørt opp! (Bare og huske kjøretimene nå, så går det så bra atte) Takk for det da:D Jepp, skal ta meg god tid med den bakplata. Ja, litt kjedelig å ikke få lakkert nå ja Men pengene strekker ikke til, for da jeg begynte for fullt med prosjektet var jeg enda lærling, men nå student:s Men dere må ikke tro at det er for å haste meg gjennom for å få bilen ferdig til lappen, har gjort det like nøye som før Imorgen blir 3.5 l blokka og toppen planet også Så blir litt motor updates på den framover da ihvertfall
Jørgen Lie Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Hehe, du glemmer ikke de "krasse" ordene mine.. Men, når det er sagt, så har du skjønt hvor jeg ville med de uttalelsene, og du har jaggu ført alt arbeid inn i riktig bok også Du skal ha all ære og cred`s for dette, Haaakjinj Synes du har vært flink med det du har gjort og fått til, tatt i betrakning at det er ditt "andre" prosjekt. Du har jo fått litt hjelp og veiledning av bl.a "onkel", og det er riktig vei for å skaffe kunnskap og driv til å mestre ting selv Om du fortsette slik, lover jeg og aldri servere en slik krass kommentar til! Men, om du skeier ut, så må jeg nok fyre løs igjen, for å få deg på riktig vei
Haakjin Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Hehe, du glemmer ikke de "krasse" ordene mine.. Men, når det er sagt, så har du skjønt hvor jeg ville med de uttalelsene, og du har jaggu ført alt arbeid inn i riktig bok også Du skal ha all ære og cred`s for dette, Haaakjinj Synes du har vært flink med det du har gjort og fått til, tatt i betrakning at det er ditt "andre" prosjekt. Du har jo fått litt hjelp og veiledning av bl.a "onkel", og det er riktig vei for å skaffe kunnskap og driv til å mestre ting selv Om du fortsette slik, lover jeg og aldri servere en slik krass kommentar til! Men, om du skeier ut, så må jeg nok fyre løs igjen, for å få deg på riktig vei Hehe , må vell innrømme at de ordene dine gikk innpå meg en stund ja hehe, men takk for det, føler det går i riktig retning selv, kjedelig at det stopper opp litt drømmene mtp skolegang og økonomi -.- Men alt blir vell tilslutt Jepp, mange som har hjulpet meg med litt erfaring, og det er jeg evig takknemlig for Hehe , det skjer ikke igjen, lover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå