Haakjin Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Okei, ja , for jeg ble veldig usikker på dette nå Så måtte bare sjekke vognkortet her, det står faktisk 535i ja -.- Men da har jeg hvertfall avklart noe ;p Da blir M-tech solgt, så skal jeg på med bare vinge, buelister og forhåpentligvis etterhvert ei M5 leppe ;p Litt kjedelig å finne ut dette da men ;p Litt flaut å ta feil av noe sånt når jeg begynner å kjenne til de så godt, men men
Haakjin Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Jo, alt er tilsalgs for rett pris Trenger penger til 535n så ;p
bmwp0wer Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 ikke selg dem håkon du kan selge mye annet før du selger hartage felgene
Morty999 Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 lyst på frontleppa di og du hadde vell noe annet til overs jeg skulle ha sett på ?
Haakjin Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Du har vell coilovers til meg? ;p BBS fronten blir ikke solgt ;p Men har slike sideskjørt og bakfanger du hadde lyst på ja ;p
Stale_H Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Ikke selg hjula Håkon, dem e steintøff! Skal sprette en boks med juling til deg i stede!
Haakjin Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Ikke selg hjula Håkon, dem e steintøff! Skal sprette en boks med juling til deg i stede! Haha, gåen du Ståle stakkar ;p Men, løst på noen skrudde hjul jeg, og coiloversene til Morty! ;p
Haakjin Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 følger med på den her. keep it steady Jepp , bra
Haakjin Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 Har puslet litt i de siste dagene: Komplett AC: Komplett ABS: Rusten torpedovegg -.- Mvh Håkon
Jørgen Lie Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Er det kunnskapene fra Mikael som kommer til gode nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå