Jørgen Lie Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Hjelper ikke det når jeg fikk høre fra ''erfarne'' folk at denne ixen går gjennom uten problemer Hvis du refererer til meg nå så bare tenke på nytt igjen på hva jeg sa kom til å bli feil ved en EU-konroll.. Å d var jo ikke store saken som ble feil heller da !
Haakjin Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 Destroyy selger komplett blått mtech interiør om du trenger. Okei, takk for info, men lyst å få tak i skinn etterhvert, så 7-serie stolene er greie til jeg kommer over skinninteriør og har råa til det
Haakjin Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 Hjelper ikke det når jeg fikk høre fra ''erfarne'' folk at denne ixen går gjennom uten problemer Hvis du refererer til meg nå så bare tenke på nytt igjen på hva jeg sa kom til å bli feil ved en EU-konroll.. Å d var jo ikke store saken som ble feil heller da ! Neinei, men det blir vell ikke eu på e28n med det første alikevel nå. Alt føkka sæ opp nå når jeg skulle kjøre ned bilen te eu !!!
Azeton Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Hjelper ikke det når jeg fikk høre fra ''erfarne'' folk at denne ixen går gjennom uten problemer Hvis du refererer til meg nå så bare tenke på nytt igjen på hva jeg sa kom til å bli feil ved en EU-konroll.. Å d var jo ikke store saken som ble feil heller da ! Neinei, men det blir vell ikke eu på e28n med det første alikevel nå. Alt føkka sæ opp nå når jeg skulle kjøre ned bilen te eu !!! Hehe.. Merkelig det der ?
Jørgen Lie Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Fant du ut noe mer av d du lurte på når du ringte da Håkon? Rart at d ble slik egentlig...
Rødbmw Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Hehe, jaa, når man har kunnskap og tilgjengelige hjelpemidler osv så tar ikke ting så lang tid nei Å kunnskapen samt hjelpemidler er vel like liten nå som da E30`n ble kjøpt, uten at jeg skal gni inn det mere enn jeg allerede har gjort Sant Håkon??? Kanskje litt mer realistisk å være ferdig til den blir veteran da Okei , da skal jeg starte med hvordan eu-kontrollen gikk i dag? På ixen? Det var ikke jeg som hadde 6 toer feil og 1 feil hvertfall. Min skal på eu godkjenning i morgen, i dag har jeg sveiset i motorrommet selv faktisk, jeg har kjøpt en 730 delebil å satt over interiøret. Så jeg kan vell si at jeg har skilt på både E28n min og Golfen. Så dere få si hva dere vill. Jeg har også fikset servoolje lekasjen i dag. Jeg har gjort veldig mye jeg. Såå den som ler sist, ler best!! Tok meg 2 dager å fikse alle feilene uten om de stagene som jeg da ikke har nye liggende!! (som da Jørgen kjøper for meg i morgen;) ) så jeg blir vel ferdig med bilen før du har kommet igang med e28'n;)
stiane28 Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 bære å stå på håkon bli my snacks på dæ no når æ kjem hjem : )
Haakjin Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Tok meg 2 dager å fikse alle feilene uten om de stagene som jeg da ikke har nye liggende!!(som da Jørgen kjøper for meg i morgen;) ) så jeg blir vel ferdig med bilen før du har kommet igang med e28'n;) Jepp, det må jeg si, du har pågangsmot Tor ;p Fant du ut noe mer av d du lurte på når du ringte da Håkon? Rart at d ble slik egentlig... Fikk fiksa litt små diverse i dag også , slik som å feste batteri og ordne servolekasjen IGJEN, å litt andre diverse småting, jeg har også sjekket alt med det elektriske , men finner det faan ikke ut, så dro jeg på kiosken en tur og når jeg kom hjem , så funket tuten èn gang og blinklyset en gang og viskerne fungerte i to sek. Er sikkert jordingsfeil eller dårligkontakt en plass, men jeg klarer ikke å finne det. bære å stå på håkon bli my snacks på dæ no når æ kjem hjem : ) Takk Stian, endelig noen som har trua på meg å ikke er nedlatende og negative på alt. Det blir det da ja Stian Satse på å få den eu ok i løpet av neste uke da, siden ikke ståle skal på arbeid i morgen
Haakjin Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Litt småting er gjort i høstferien hvertfall - Feste batteri - Sveiset den lille rustflekken som måtte til før eu - Skiftet til E32 730 stoler og baksete - Kjøpt 730 delebil, SKRIK UT OM NOEN TRENGER DELER. - Gjort klar bilen generelt til Eu-kontroll - Skaffet vinterfelger med nye Nokian vinterdekk Onsdagen i forrige uke var jeg på ''eu-sjekk'' på et lokalt verksted der han som jobbet der tok seg en prøvetur, bremsetest og generelt sjekket bilen under og om alle lys fungerte. Den gikk igjennom bremsetesten, virket tight og bra å kjøre, alle lys fungerte. Så det eneste jeg trengte å gjøre før den skulle på skikkelig kontroll var å: - Sveise det lille hullet i motorrom - Slakke i styrekule på bærearm (HS) - Servolekasje Det var det som måtte til, jeg har fikset rusten og servolekasjen, men har ikke ny arm liggende, så skal skaffe det denne uken. Så skulle jeg parkere bilen der på torsdag, det var ikke sikkert de fikk tid, og det gjorde de ikke Men skal på eu i løpet av neste uke. Men når jeg startet opp etter å fiklet med å skifte ratt en dag og diverse småting under rattet der allt av det elektriske er, så begynte ALT fra rattstammen og ned å fungere. Eller, ikke blinklys, ikke tut, ikke spyler, ikke vindusviskere, så plutselig fungerte det i to sekunder igjen, så klikka det igjen. Dette må da vell være en jordingsfeil en eller annen plass? Har ikke sjekket så mye enda, men regner med det er en liten bagatell. Skal ordne med bilder snarest.
Haakjin Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2010 Jeg har enda ikke fått ordnet med Eu time, men orker ikke å stresse! Ellers så har jeg ikke gjort så mye med bilen, har ikke tid. Har en ekkel golf som måå bli ferdig. Men ellers så har jeg vært i kontakt med en med M535i styling som skal selge billig, jeg vurderer å kjøpe dette settet, men jeg vet ikke helt om jeg vill alikevel. For det blir litt ''wannabe'' med M535 styling på en 528, men den er fin da.
Haakjin Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 Nå begynner det å skje ting igjen. Skrudd litt på bilen i helga, fordi hverken vindusviskerne, tuten, blinklys og alt fra rattstammen og ned fungerte ikke, startet gjorde den heller ikke, så fant jeg til slutt ut at det var veldig dårlig kontakt på en sikringsholder. Så fikk jeg fikset dette, så startet den tvert. Rart at en sikring går på tut, bensinpumpe, viskere, blinklys, lys. Men etter mye mol så ble det, ellers har jeg gjort klar bilen til eu, så skal ringe i morgen å bestille time. Så får håpe det blir denne uken. Men har noen bilder fra sist økt , da jeg sveiset litt rust. Det er litt mere rust som må taes, men tar bare det jeg MÅ ta før eu, så får jeg pusle litt med resten i løpet av vintern. En klovn som skulle ta bilder , så ble ikke rett fokus på noen bilder Hullet jeg måtte ta før eu Fikk tak i en orginal M-tech I vinge til E30 midlertidig Her er foresten et elendig bilde av de 730 stolene som jeg byttet ut med de stygge orginal stolene Nokk et dårlig bilde etter at jeg var ferdig.
m-alpin Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 kanskje bare dårlig bilde,men det ser ikke ut som en mtech1 vinge!!
Haakjin Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 Mener det er det, er da to delt med plastikk og gummi og det står m-technic under den.
m-alpin Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 ok,sikkert bare bilde som var så dårlig. men kan jo ikke ha den på den bilen uansett!
Haakjin Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 Nei , for all del , skal ikke ha den der , men har ikke noe annet , så var bakluka så stygg fra før av, og alle orginal festene på vingen er bort da, så må fikse å trikse litt på den for å få den bra. Men kjekt å ha liggende til det blir E30 igjen engang i tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå