Gå til innhold

Smaragdgrun E28 528| Ny tråd på bilen, info siste side (58)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det kunnskapene fra Mikael som kommer til gode nå? :)

Stemmer meget bra Jørgen :D Evig takknemlig for det. Men dette prosjektet blir vell helt ''selvgjort'' ;p Blir jeg og Nils Andreas (Bedmund) som kommer til og stå for rust sveisinga på denne nå :D

Har fått gjort ferdig torpedoveggen ikveld også:

2011-12-08205906.jpg

Så fikk jeg sveist på den delen i hjulbuen, bare og pusse litt over her igjen nå så blir det vell :D

2011-12-08212550.jpg

Mvh

Håkon

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dette ser jo bra ut, Håkon! :) Har samma rusta i e30n jeg også, i torpedoveggen helt øverst i kanten, men til meg er det HELE veien ;p

Takk takk ;p Haha, såpass ja, men ser ut til at den ikke er noe mere å ha etter vintern? ;p

Skrevet
Ser ut som bra arbeid, Håkon :) Bare å få dreisen på det, så kan du sveise rust om det blir prosjektbil her i gården ;)

Takk for det Jørgen! :D Haha, allerde etter 1 og en halv bil med rustsveising, kjenner jeg at det nesten er nokk, ikke akkurat noe kose arbeid :D

Mvh

Håkon

• 4 weeks later...
Skrevet
her må d følges ja:D

Det er bra noen gidder! :D

Men nå for øyeblikket ligger og dupper i nordsjøen på utplassering i Farstad (Far Symphony).

Så her ligger jeg å bygger opp sykt mye motivasjon hvertfall, nå har jeg lyst hjem å sveise rust :D

Men har noen bilder her jeg glemte å laste opp før jeg dro :)

Fikk en gladmelding om at blokka mi er ferdig planet, nå er det bare å slipe ventiler når jeg kommer hjem, så er ALT klart for å sette sammen 3.5n igjen :D

IMG_1542.jpg

Så har jeg kappa ut litt rust på ''min side'' -.-

2011-12-15002340.jpg

Her er på andre siden der Bedmund har fått prøvd seg litt fram, veldig flink, har ikke pussa ned og slikt enda da men :P

2011-12-15002328.jpg

Bedmund, min gode hjelper!

2011-12-14223716.jpg

Mvh

Håkon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...