Haakjin Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 Er det kunnskapene fra Mikael som kommer til gode nå? Stemmer meget bra Jørgen Evig takknemlig for det. Men dette prosjektet blir vell helt ''selvgjort'' ;p Blir jeg og Nils Andreas (Bedmund) som kommer til og stå for rust sveisinga på denne nå Har fått gjort ferdig torpedoveggen ikveld også: Så fikk jeg sveist på den delen i hjulbuen, bare og pusse litt over her igjen nå så blir det vell Mvh Håkon
litjmyr1 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 va ikke lite arbei å sveis rust i torpedon, der va d mytjy rust
minigris Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Dette ser jo bra ut, Håkon! Har samma rusta i e30n jeg også, i torpedoveggen helt øverst i kanten, men til meg er det HELE veien ;p
Haakjin Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 Dette ser jo bra ut, Håkon! Har samma rusta i e30n jeg også, i torpedoveggen helt øverst i kanten, men til meg er det HELE veien ;p Takk takk ;p Haha, såpass ja, men ser ut til at den ikke er noe mere å ha etter vintern? ;p
Jørgen Lie Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Ser ut som bra arbeid, Håkon Bare å få dreisen på det, så kan du sveise rust om det blir prosjektbil her i gården
Haakjin Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 Ser ut som bra arbeid, Håkon Bare å få dreisen på det, så kan du sveise rust om det blir prosjektbil her i gården Takk for det Jørgen! Haha, allerde etter 1 og en halv bil med rustsveising, kjenner jeg at det nesten er nokk, ikke akkurat noe kose arbeid Mvh Håkon
Haakjin Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Blir bra ta her håkon Får satse på det Aleksander ;p
Haakjin Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 her må d følges ja:D Det er bra noen gidder! Men nå for øyeblikket ligger og dupper i nordsjøen på utplassering i Farstad (Far Symphony). Så her ligger jeg å bygger opp sykt mye motivasjon hvertfall, nå har jeg lyst hjem å sveise rust Men har noen bilder her jeg glemte å laste opp før jeg dro Fikk en gladmelding om at blokka mi er ferdig planet, nå er det bare å slipe ventiler når jeg kommer hjem, så er ALT klart for å sette sammen 3.5n igjen Så har jeg kappa ut litt rust på ''min side'' -.- Her er på andre siden der Bedmund har fått prøvd seg litt fram, veldig flink, har ikke pussa ned og slikt enda da men Bedmund, min gode hjelper! Mvh Håkon
Haakjin Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Har også vurdert salg av 528n? Noen som kanskje kan være interesserte? Planene er da og fokusere på 535n og koste på den istede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå