Haakjin Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Da er det vell på tide å legge ut noen bilder om hva som har skjedd denne siste uken jeg har holdt på! Veldig godt å se slik framgang i all denne rustsveisinga! Veldig mye arbeid, men heldigvis er jeg ikke i det minste lei enda, veldig artig når jeg endelig har fått dreisen på det, samtidlig som jeg har en veldig god hjelper da! Kunne ikke klart det uten Bedmund her på forumet. Men nokk snakk, over til bilder Slik står den for øyeblikket Hjørnet før jeg begynte å tilpasse plater Begynt å laget til orginal form på der kablene ligger innvendig i bilen Her er jeg i aksjon Litt framgang Dårlig bilde om hvordan det blir inni bilen, før jeg pusset skikkelig slik dette braketten på plass igjen A-stolpen Kappet den ut, fått tak i ny bit fra en delebil som var rustfri, det blir planen for neste uke, å få sveist inn den igjen Begynt å tilpasse enda en plate i førerhjørnet Hjelpern min Bedmund har gjort veldig bra arbeid på motsatt side Nesten ferdig på pasasjerside Gleder meg enormt til å trykke på denne knappen på sommertider når bilen blir ferdig Bagasjerommet Gamle litjhaug sin E30 som har hatt ett uhell, blir vell oppretting og is-turbo etter som jeg har forstått på nåværende eier En annen kompis i samme lokalet som har gått grundig tilverks Kjapp fiksing av en litt kræsja gammel E36 ;p Strøken Moped18 som var innom verkstedet å trengte litt hjelp Endelig ferdig inni Ble stabil på sveisinga mot slutten ;p Begynte tilpassing på kanalbiten Grei passform Nesten ferdig med hele sullamitten Ble ferdig , tok bilder av det også, men det kom av en eller annen grunn ikke med, så får legge de inn en annen gang, da kamerat ligger på verkstedet Mvh Håkon
Pedi Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Bra update! Du har kommet bra i gang nå, husk å være grundig med å bruke skikkelig primer inni og under alt... Du har igjen for det senere...
Haakjin Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Bra update!Du har kommet bra i gang nå, husk å være grundig med å bruke skikkelig primer inni og under alt... Du har igjen for det senere... Takk for det, Jepp, fikk erfart det på 528n, var litt sløv med det på den , og det lønnet seg ikke her blir det epoksy grunning på alt , etterfulgt av karosserikitt på alle sveisene og male overalt med arcanol
Haakjin Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 dæven håkon du har blitt flink! Takk for det Erlend
H_Vatn Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Faen Håkon. D e da ikje sant det alle andre sei om dæ! Du e da flink:) bra delebiln e kjøpt av d kan brukes te nå fornuftig og:) bli steika bra ta:-)
Haakjin Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Endre sin Hmm, ikke nå hvertfall, Emil som eier nå Endre er vell han som har flytta til kr.sund nylig? med den blåe (m-tech I eller II?). Den er fin ihvertfall ;p Faen Håkon. D e da ikje sant det alle andre sei om dæ! Du e da flink:) bra delebiln e kjøpt av d kan brukes te nå fornuftig og:) bli steika bra ta:-) Haha, takk for det, jepp, takk for delene jeg fikk kappe ut av delebilen! Håper på det Mvh Håkon
Haakjin Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 Da har jeg fått gjort litt til, ikke store updaten, men veldig stort skritt for meg, for dette har jeg grudd meg til Noen deler til bakstillinga Vraket -.- Nesten ferdig, står igjen å fikse falsekanten på kanalen Sandblåst litt 3.5 og 2.5 som jeg fikk med 535n og recaro stolene Fikk meg ett par flenser, så blir å prøve å lage kollektor på skolen framover Liten søt en Stemning?sbilder Så begynte jeg på ''helvette'' som jeg grudde meg til Takk til H_vatn til sponsing av deler Ferdig tilpasset, kontroll målt i alle retninger 100 ganger! Så fikk jeg punkta den fast og hengt på døra, litt justering av døra å den passa perfekt! Da var jeg letta Ferdig sveist Nå er det ikke mye rustsveising igjen Mvh Håkon
Pedi Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 OK Håkon... Den A-stolpen ser helt perfekt ut, slikt arbeid gleder meg å se...
Jørgen Lie Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Her er det bare og ta av seg hatten! Vil nesten påstå du har hatt en bratt, men heftig læringskurve, der ting raskt har blitt utført meget bra! Herlig og se, Håkon!!! (Mitt gamle sveiseapparat du bruker fortsatt??)
Haakjin Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 OK Håkon...Den A-stolpen ser helt perfekt ut, slikt arbeid gleder meg å se... Takk for det Ivar, det gleder meg virkelig å høre! For denne var jeg nervøs for å grudde meg lenge, plana var å sette bort jobben, men jeg er kjempe glad for at jeg gjorde det selv, for dette lærte jeg mye av. Her er det bare og ta av seg hatten! Vil nesten påstå du har hatt en bratt, men heftig læringskurve, der ting raskt har blitt utført meget bra! Herlig og se, Håkon!!! (Mitt gamle sveiseapparat du bruker fortsatt??) Haha Jørgen Takk for det. Joda, føler jeg begynner å få dreisen på det nå. Det er ditt gamle Esab apparat ja, fungere som bare det nå Mvh Håkon
Haakjin Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Men fikk gjort litt igår også. Brøyt oss på kanalen på ene siden og ene travers feste, ble ikke helt ferdig, vært mange arbeidstimer og lite søvn de siste ukene , så begynner å bli klar. Men nå er det søren meg ikke mye igjen! Og det er jeg glad for Fikk kappa ut litt rust og sandblåst Så ble jeg litt ivrig og tilpassa plata og sveisa den på, står igjen en del pussing Kanalen på høyre side Begynt å laget falsekant Falsekant påsveist (Bedmund ) Dette er det som står igjen under bilen nå før alt blir grunnet og tectylert! Alt jeg fikk gjort igår:D Mvh Håkon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå