Gå til innhold

Smaragdgrun E28 528| Ny tråd på bilen, info siste side (58)

Anbefalte innlegg

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sto bilen der enda urørt med felger og alt da? :D Er nokk litt jobb ja, tror ikke den er rammeskeiv, frontkasseten min var svekket fra før, og schulzen er veldig hard bak der, så tror egentlig jeg kommer unna med å bytte kasset, dra ut innerskjerm eller skifte den da. Har som sagt ikke fått sett så mye på den selv enda, må vente til Andros kommer hjem med bil med hengerfeste og bilhenger før jeg får henta den.

Den så urørt ut! eneste jeg la merke til var att d ikke var girkule på den.. Men ikke sikkert d var??

Men ville ha fjernet den ganske fort så ingen begyner og forsyne seg med deler og ikke minst felger! Synn om RSene blir stjålet

Skrevet
Bre på hobbybasis:) lenge siden sist men nå er alt innkjøpt så mangler bare fritid:)

Da vet jeg hvem jeg kan plage framover med slikt arbeid :) du har med på å bli veldig flink :D

Kjedelig ulykke. Ikkje bra å få skada så fine gamle biler, men dere pojkarna fikser detta :-) Hyggelig å hilse på deg på søndag :-)[/quote

Jada , disse lar seg ordne tror jeg

Skrevet

Hjula har blitt stjelt i natt så vis folk kan holde litt utkjikk etter rs hjula hans og gi beskjed om dere har sett de endten til meg eller håkon så vi finner de igjen.

Skrevet

Fy faen... er det mulig! folk har ikke normal folkeskikk lenger! hvis jeg hører noe som helst tar jeg kontakt med engang!

Selv så var det hærverk hos meg i helgen også.. natt til mandag ble 2 ruter knust på en e36 touring utenfor hos meg :( koselig å få gjester på besøk. men når de må komme ut å finne bilen sin slik er det dritt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...