Gå til innhold

Smaragdgrun E28 528| Ny tråd på bilen, info siste side (58)

Anbefalte innlegg

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

sjukt hvordan det har blitt.. ikke mye som er "mitt" lengre, bare "vårt"...

bilen min står mye i trondheim når jeg er på jobb og bruker 2 forskjellige låsebolter :P

Skrevet

Føler jeg blir helt ekkel bare av å lese dette !!! makan att det ikke skal gå an å ha noe i fred,,,sto bilen på andre jul? enten er dette "lokale misunnelie eller så er di nokk over alle hauger... Angrer på at jeg ikke tilbydde meg å hente bilen i helga,,,har ikke tralle men har trekkvogn:) håper du finner di igjen og rettingen går kjapt så du får nyte litt av sesongen:)

Skrevet

Om noen har tips eller hint til hvor felger befinner seg, er jeg gjerne med på å betale vedkommende som bidrar til at hjula kommer til rette igjen!!!!!!!

Tips kan sendes på PM til Håkon, og vil bli hemmeligholdt!!

EDIT: Fergene slutter å gå 23.45 fra Åfarnæs å 00.30 fra Sølsnes.

Første ferge går rundt 5.tiden igjen..

Har du ringt f.eks om bord til noen av fergene? Hørt om de har sett noe? Mest sannsynlig så er det vel skjedd i tidsrommet hvor det ikke går ferger. Kontakt den lokale avisen der, å få de til å lage en sak!

Forbanna pakk, skulle vært innistappa å gjort om igjen!!! :evil::evil:

EDIT 2: Åndalsnes Avis kan du kontakte. Kan jo være at noen faktisk har sett noe/noen.! :)

Skrevet
Trist at du skal ha så uflaks, får håpe du får igjen hjul samt at bilen blir hel igjen :)

Alt måtte skje på engang også , jeg bedde jo egentlig om det selv også da men -.-

sjukt hvordan det har blitt.. ikke mye som er "mitt" lengre, bare "vårt"...

bilen min står mye i trondheim når jeg er på jobb og bruker 2 forskjellige låsebolter :P

Ja, huff, det er trist!

Føler jeg blir helt ekkel bare av å lese dette !!! makan att det ikke skal gå an å ha noe i fred,,,sto bilen på andre jul? enten er dette "lokale misunnelie eller så er di nokk over alle hauger... Angrer på at jeg ikke tilbydde meg å hente bilen i helga,,,har ikke tralle men har trekkvogn:) håper du finner di igjen og rettingen går kjapt så du får nyte litt av sesongen:)

Nei, den står på murklosser etter som jeg forsto. Men herregud, felgene er da veldig lett gjenkjennelig for meg, så skjønner ikke hva folk tenker med?! Håper dette ordner seg jeg også, for nå begynner jeg å bli lei...

Om noen har tips eller hint til hvor felger befinner seg, er jeg gjerne med på å betale vedkommende som bidrar til at hjula kommer til rette igjen!!!!!!!

Tips kan sendes på PM til Håkon, og vil bli hemmeligholdt!!

EDIT: Fergene slutter å gå 23.45 fra Åfarnæs å 00.30 fra Sølsnes.

Første ferge går rundt 5.tiden igjen..

Har du ringt f.eks om bord til noen av fergene? Hørt om de har sett noe? Mest sannsynlig så er det vel skjedd i tidsrommet hvor det ikke går ferger. Kontakt den lokale avisen der, å få de til å lage en sak!

Forbanna pakk, skulle vært innistappa å gjort om igjen!!! :evil::evil:

EDIT 2: Åndalsnes Avis kan du kontakte. Kan jo være at noen faktisk har sett noe/noen.! :)

Takk for det Jørgen. Jeg stikker uansett å henter bilen idag, så får vi satse på at felgene kommer tilrette igjen. Etter som jeg forsto på anders så hadde fergemannen sett bilen med felger på senest i gårkveld i 8 tiden, og anders såg den uten felger nå kl 11 idag. jeg er på kurs så jeg får ikke gjort så mye med det før jeg er ferdig egentlig...

Huff, jeg bliiir så leii!

Skrevet

Men uansett!

Til vedkommende som har gjort dette og leser det jeg skriver nå. Tror dere at dere klarer å ''leve'' med disse felgene i dette lille landet? Felgene er så lett gjenkjennelige for meg uansett hva dere gjør med de. Om dere er såpass at dere tar kontakt med meg privat og ordner opp i dette skal jeg ikke lage noe mere styr ut av det. Men som dere sikkert ser her i tråden da så er det en del folk rundt hele norge som kjenner til disse felgene, så om dere tror dere kommer unna med det, så tar dere helt feil. Jeg kommer til å skrive til lokalavisa om dette, såklart er det noen som har noen tips til meg, det skjedde mellom tidsrommet 20.00 26.06.12 til 11.00 26.06.12. Bare værsåsnill å gi tilbake de jævla felga?

Skrevet
Hvor i landet står den?
Makan til pakk da!! Hvor sto bilen når dette skjedde da?

Nær bilde av felgene, er sikkert lurt !

Bilen står snart trygt (om jeg tør å si det) hjemme hos meg. Men bilen sto ved fergekaia Åfarnes utenfor molde da det skjedde. tidsrommet er igår kveld kl 8 , til idag kl 11.

Her er ett bilde av de:

cgxy203bkm78nyitchkn.jpg

Skrevet

Går det an å ha mere uflaks da Håkon :?:

Skal være på utkikk jeg også, da jeg mener å ha rimelig kontroll over hvordan felgene ser ut på nært hold. Jeg har flere bilder fra renoveringen som ikke er lagt ut på forum, så til deg idioten som har valgt å stjele disse: vennligst levér dem tilbake til Håkon da du neppe kommer unna med dette til syvende og sist. Makalaust å gjøre seg til kjeltring for et sett med felger [-X

Skrevet
Om noen vill vite noen av kjennetegnene på felgene tar vi dette over pm, så vedkommende slipper å se hvilke kjennetegn de har1

Be de som spør kjennetegn om fult navn og nr først før du gir info, slik at ikke noen kan fjerne kjennetegnene, i den grad d lar seg gjøre.!

Skrevet

Hørte jeg noen si hammer og ambolt? Eneste riktige straffen er såre fingre.

Det er vel kamera-overvåket området på Åfarnes, er det ikke? Siste ferga går vel litt etter 00, og tidligste 6, pluss ei nattferge? Er vel helst på natta de er blitt stjålet?

Jeg blir så forbannet over slike frekke tyverier!!

Edit; du har ikke hørt om naboene har sett noe mistenkelig?

Skrevet

Åh så utrolig synd =(( får følge med på nettsidene som finn auto db og forumet, om dem er dumme nok til å selge dem nå eller senere.

håper bilen ordner seg raskt også!

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...