Gå til innhold

Smaragdgrun E28 528| Ny tråd på bilen, info siste side (58)

Anbefalte innlegg

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
vi kjører vel nedover på onsdag, treffes kanskje i løpet av helga :)

Jepp, det får jeg jo håpe. Kjører du M5 eller? Flere som drar på onsdag av kjentfolk på øra da? :)

Edit: Kom på at du skal kjøre 530 :)

Skrevet
Nå begynner stasjonsvogna å bli klar til avreise til Rudskogen på onsdag, skal bare få vaska den skikkelig så setter jeg kursen nedover til Rudskogen med Erlendmelk her på forumet :)

Gleder meg :-)

Skrevet
Nå begynner stasjonsvogna å bli klar til avreise til Rudskogen på onsdag, skal bare få vaska den skikkelig så setter jeg kursen nedover til Rudskogen med Erlendmelk her på forumet :)

Gleder meg :-)

Da er vi to :) Avtalt ett lite møte med John90 også Erlend, så vi får snakka litt E34 med han :)

Pen e34 å :)

Takk for det, digger M5n din også :)

Skrevet
Eller, har ett mørkt bilde fra Facebook da :D

[ Bilde ]

Selg meg de felgene!!!

Snakkes på Gatebil :)

Haha, du får prøve å overbevise meg til å selge, men det blir vanskelig for deg :)

Mange som skal på gatebil jo :) morro

Blir det, du og med Alpinaen eller? :)

Men nå er jeg så og si klar for tur til Rudskogen imorgen, så kan legge ut noen bilder ifra litt vasking idag :)

Skitten å ekkel gammel STV :)

20120710_154339.jpg

20120710_154346.jpg

20120710_173449.jpg

20120710_180414.jpg

20120710_235144.jpg

20120710_233533.jpg

20120710_233419.jpg

20120710_233405.jpg

20120710_223240.jpg

Mvh

Håkon

Skrevet
Nei, som jeg sa til Joachim, får heller gå i glane på alle andre sine bmw'er.. Min står innelåst et sted på Hamar som er et godt stykke fra her jeg bor.. Bad feeling :( men men

Ahh, leste det i en annen tråd her ja, synd det da :(

Skrevet
Overlever jeg :) Bimmers folket får nok se den en dag, ville nok uansett ikke tatt den med på gatebil, er ikke shina nok for øyeblikket :)

Hehe, okei :P

Skrevet

Max uflaks med di BBS felgan dine.. men kan ikke si jeg er overraska over at det skjedde.. jeg vet korsjen bilmilijøet er hær i nærheta av hvor jeg bor.. å korsjen folk egentli er.. kan jeg godt si at jeg stoler nesten på ingen! selv folk som framstår som ærlige å oppriktige folk.. er noen banditta som ikke tenk seg om 2 gang før di sjæler før å finansier sitt egent prosjekt

Skrevet
Max uflaks med di BBS felgan dine.. men kan ikke si jeg er overraska over at det skjedde.. jeg vet korsjen bilmilijøet er hær i nærheta av hvor jeg bor.. å korsjen folk egentli er.. kan jeg godt si at jeg stoler nesten på ingen! selv folk som framstår som ærlige å oppriktige folk.. er noen banditta som ikke tenk seg om 2 gang før di sjæler før å finansier sitt egent prosjekt

Jepp, har ikke sett noe til de enda eller :( Skjønner ikke helt hva som får folk til å gjøre sånn ;p

Mvh

Håkon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...