helland Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 vi kjører vel nedover på onsdag, treffes kanskje i løpet av helga
Haakjin Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 vi kjører vel nedover på onsdag, treffes kanskje i løpet av helga Jepp, det får jeg jo håpe. Kjører du M5 eller? Flere som drar på onsdag av kjentfolk på øra da? Edit: Kom på at du skal kjøre 530
helland Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 stemmer det er vel noen til som skal nedover herifra tror jeg, men har ikke helt oversiktn
Erlendmelk Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Nå begynner stasjonsvogna å bli klar til avreise til Rudskogen på onsdag, skal bare få vaska den skikkelig så setter jeg kursen nedover til Rudskogen med Erlendmelk her på forumet Gleder meg
Haakjin Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Nå begynner stasjonsvogna å bli klar til avreise til Rudskogen på onsdag, skal bare få vaska den skikkelig så setter jeg kursen nedover til Rudskogen med Erlendmelk her på forumet Gleder meg Da er vi to Avtalt ett lite møte med John90 også Erlend, så vi får snakka litt E34 med han Pen e34 å Takk for det, digger M5n din også
KingB Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Eller, har ett mørkt bilde fra Facebook da [ Bilde ] Selg meg de felgene!!! Snakkes på Gatebil
Haakjin Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Eller, har ett mørkt bilde fra Facebook da [ Bilde ] Selg meg de felgene!!! Snakkes på Gatebil Haha, du får prøve å overbevise meg til å selge, men det blir vanskelig for deg Mange som skal på gatebil jo morro Blir det, du og med Alpinaen eller? Men nå er jeg så og si klar for tur til Rudskogen imorgen, så kan legge ut noen bilder ifra litt vasking idag Skitten å ekkel gammel STV Mvh Håkon
joachim sørlie Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Nei, som jeg sa til Joachim, får heller gå i glane på alle andre sine bmw'er.. Min står innelåst et sted på Hamar som er et godt stykke fra her jeg bor.. Bad feeling men men
Haakjin Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Nei, som jeg sa til Joachim, får heller gå i glane på alle andre sine bmw'er.. Min står innelåst et sted på Hamar som er et godt stykke fra her jeg bor.. Bad feeling men men Ahh, leste det i en annen tråd her ja, synd det da
joachim sørlie Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Overlever jeg Bimmers folket får nok se den en dag, ville nok uansett ikke tatt den med på gatebil, er ikke shina nok for øyeblikket
Haakjin Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Skrevet Juli 11, 2012 Overlever jeg Bimmers folket får nok se den en dag, ville nok uansett ikke tatt den med på gatebil, er ikke shina nok for øyeblikket Hehe, okei
MikaelR Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Max uflaks med di BBS felgan dine.. men kan ikke si jeg er overraska over at det skjedde.. jeg vet korsjen bilmilijøet er hær i nærheta av hvor jeg bor.. å korsjen folk egentli er.. kan jeg godt si at jeg stoler nesten på ingen! selv folk som framstår som ærlige å oppriktige folk.. er noen banditta som ikke tenk seg om 2 gang før di sjæler før å finansier sitt egent prosjekt
Haakjin Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 Max uflaks med di BBS felgan dine.. men kan ikke si jeg er overraska over at det skjedde.. jeg vet korsjen bilmilijøet er hær i nærheta av hvor jeg bor.. å korsjen folk egentli er.. kan jeg godt si at jeg stoler nesten på ingen! selv folk som framstår som ærlige å oppriktige folk.. er noen banditta som ikke tenk seg om 2 gang før di sjæler før å finansier sitt egent prosjekt Jepp, har ikke sett noe til de enda eller Skjønner ikke helt hva som får folk til å gjøre sånn ;p Mvh Håkon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå