Jørgen Lie Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Nei, og der ser du jo grunnen til at jeg ikke turte og gjøre det på bane Etter veien kjørte du eksemplarisk, men det så ikke sånn ut på banekjøringa Haha, har din far tatt nøklene? Smart
Haakjin Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Nei, og der ser du jo grunnen til at jeg ikke turte og gjøre det på bane Etter veien kjørte du eksemplarisk, men det så ikke sånn ut på banekjøringa Haha, har din far tatt nøklene? Smart Hehe , neida, var faktisk ikke jeg som gjorde det. Torbjørn klatra på snyskaveln som gjorde at frontplata for. Bak har skjedd igjennom hele vinteren. Så jeg kræsja ikkje når jeg kjørte, jeg snurret et par ganger bare Takk for det , vi må stikke ut å øvelseskjøre en dag igjen Fått igjen nøklene nå
Jørgen Lie Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Skjønner..! Bare å bestille nye deler da, og fikse opp igjen Jess, kan alltids ta en tur en dag
Haakjin Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Skjønner..! Bare å bestille nye deler da, og fikse opp igjen Jess, kan alltids ta en tur en dag Det er det Men er som sagt student og har en golf som måååå bort snart Det må vi gjøre ja
Haakjin Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Nå har jeg fått senket bilen og får mest sannsynlig bbs fronten til helga Eneste bilde jeg har, er jalla Men jeg har funnet ei farge på et random bilde av en e28 som jeg likte veldig godt, men finner aldri ut av fargekode Noen som kan hjelpe meg?
Pedi Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Den fargen er konge på E28. Går en orginal M5 i Stavanger med den fargen, husker desverre ikke navnet på fargen..
Haakjin Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Den fargen er konge på E28. Går en orginal M5 i Stavanger med den fargen, husker desverre ikke navnet på fargen.. Typisk når jeg finner en fin farge så er det noen som har den Men siden han bor i stavanger skader det ikke om jeg har den Var en som hjalp meg å finne en cirka samme farge da, den heter atlantis metallic bmw399, den vill jeg ha, synes om den da Pedi?
Pedi Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Atlantis er en individualfarge, og jeg stressa lenge for å finne lakk-koden på den for mange år siden (jeg såg bare et bilde av en 5-serie som jeg likte). Så når jeg endelig fikk tak i 399-koden, fikk jeg lakket en plate. Da gikk jeg bort fra den fargen, var ikke så fin i virkeligheten. Men den E28en du har avbilda er nå tøff da.
Morty999 Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Syns denne var veldig rå jeg. Noen som vet hvilken farge det er på denne? eneste jeg veit er att den blei rosa for ett par år siden
Haakjin Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Atlantis er en individualfarge, og jeg stressa lenge for å finne lakk-koden på den for mange år siden (jeg såg bare et bilde av en 5-serie som jeg likte). Så når jeg endelig fikk tak i 399-koden, fikk jeg lakket en plate. Da gikk jeg bort fra den fargen, var ikke så fin i virkeligheten. Men den E28en du har avbilda er nå tøff da. Okei , ja , var litt skeptisk på den farga, men den virket ganske fin da. Men hvordan kan jeg klare å finne ut av lakkoden på denne farga da? eneste jeg veit er att den blei rosa for ett par år siden Tragiskt , denne var da fin
Mjørgen Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 D der e bilen t en kompis av me:) kan høre om lakk kode vis du e interisert..
Haakjin Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 D der e bilen t en kompis av me:) kan høre om lakk kode vis du e interisert.. Jaa??? Er det, værsåsnill å finn lakkoden til denne bilen, det setter jeg stor pris på
Mjørgen Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Kan høre med han.. ikje sikkert han vell sei d;) men den grå bilen der på bildet er lakket med bengalakk da! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå