Kristian Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Hvem sin bil er det bilde av forresten? Info?
Kristian Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Heyy, går det ann å være så lettlurt? photoshop?
Markus E30 Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 jeg er eller du er? xD sikkert gammelt bilde med nye felger
Kristian Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 jeg er eller du er? xD sikkert gammelt bilde med nye felger Jeg
Tynes944 Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Det bildet du la ut gjorde NESTEN at jeg fikk lyst på e28 selv, selv om jeg er e30-mann. Fin bil!
Haakjin Skrevet November 8, 2012 Forfatter Skrevet November 8, 2012 FUck yeah, ser absolutt ikke dumt ut Futura er go felger Dette blir bra ja:) Det blir gromt! Dinensjon da? Takk for det Får vell meddele at jeg har bestilt meg noen Futura i 8.5'' og 10'' 17'' Det bildet du la ut gjorde NESTEN at jeg fikk lyst på e28 selv, selv om jeg er e30-mann. Fin bil! Hehe, godt å høre, E30 er ikke noe dårlig valg det heller da
kristoffersandnes Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Bra at denne kommer seg på veien igjen også! Veldig pen bil må jeg si!
Haakjin Skrevet November 8, 2012 Forfatter Skrevet November 8, 2012 Bra at denne kommer seg på veien igjen også! Veldig pen bil må jeg si! Håper det ordner seg med din på veien igjen også Jeg håper du beholder orginal fargen din, veldig fin farge på en såpass fin klassiker
kristoffersandnes Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Den skal på veien igjen uansett Jeg har tenkt en del på det og funnet ut at orginal lakk er det beste. Så jeg kommer til å beholde den farge. Så bilen et lite øyeblikk i dag, skal si jeg savner den...men skal bli godt å få den tilbake i mer komplett utgave
Haakjin Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 Den skal på veien igjen uansett Jeg har tenkt en del på det og funnet ut at orginal lakk er det beste. Så jeg kommer til å beholde den farge. Så bilen et lite øyeblikk i dag, skal si jeg savner den...men skal bli godt å få den tilbake i mer komplett utgave Jeg skal love deg den dagen du får kjørt den, den er himmelsk! Jeg fikk nemlig kjørt min ett par timer idag, det var en ubeskrivelig følelse å sette seg inni bilen igjen! Mørkt bilde på tur hjem idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå