Pedi Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Atlantis er en individualfarge, og jeg stressa lenge for å finne lakk-koden på den for mange år siden (jeg såg bare et bilde av en 5-serie som jeg likte). Så når jeg endelig fikk tak i 399-koden, fikk jeg lakket en plate. Da gikk jeg bort fra den fargen, var ikke så fin i virkeligheten. Men den E28en du har avbilda er nå tøff da. Okei , ja , var litt skeptisk på den farga, men den virket ganske fin da. Men hvordan kan jeg klare å finne ut av lakkoden på denne farga da? Lakk-koden...? Er det ikke 399 da?
Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Syns denne var veldig rå jeg. Noen som vet hvilken farge det er på denne? Hvor er denne rå da?? Fæl i lakken, hjemmesota baklykter og 58-felger? Makan Håkon, du kan bedre enn dette! Hvis ikke må jeg gjøre som din fornuftige far: ta nøklene dine!!!!
Haakjin Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Kan høre med han.. ikje sikkert han vell sei d;) men den grå bilen der på bildet er lakket med bengalakk da! hehe Okei, vært bra om du har fått tak i den koden Er den? Da er det ikke aktuelt for meg da
Haakjin Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Syns denne var veldig rå jeg. Noen som vet hvilken farge det er på denne? Hvor er denne rå da?? Fæl i lakken, hjemmesota baklykter og 58-felger? Makan Håkon, du kan bedre enn dette! Hvis ikke må jeg gjøre som din fornuftige far: ta nøklene dine!!!! Jeg synes vell denne var rå jeg? Tenkte kanskje det var orginal farga som jeg har , å da har jeg bare kunnet lakket den slik, for jeg likte helheten med denne farga. Ser ikke fæl ut i lakken der, å tenkte å gjøre det billigst mulig jeg da med å lakke opp bare dørene å slik, men liker ikke farga mi helt
Markus E30 Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Virker som du Haakjin og Jørgen er gode venner
Haakjin Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Virker som du Haakjin og Jørgen er gode venner Ja, vi er egentlig det sjø ;p Men Jørgen elsker å terge. Han er litt kverulant av seg skjønner du.
Markus E30 Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Skjønner det Blir bra den bilen her med litt lakk
Haakjin Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Skjønner det Blir bra den bilen her med litt lakk Takker for din medfølelse, for han kan være veldig dryg Joda, det tror jeg, nå har jeg fått tak i bbs fronten også, så skal hente den over helga, så får jeg kanskje tak i ny bakplate av h_vatn her på forumet, så må jeg ta litt overflaterust og slik. Så satser jeg på at jeg får lakkert den i løpet av sensommeren tenker jeg.
Markus E30 Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Skjønner det Blir bra den bilen her med litt lakk Takker for din medfølelse, for han kan være veldig dryg Joda, det tror jeg, nå har jeg fått tak i bbs fronten også, så skal hente den over helga, så får jeg kanskje tak i ny bakplate av h_vatn her på forumet, så må jeg ta litt overflaterust og slik. Så satser jeg på at jeg får lakkert den i løpet av sensommeren tenker jeg. Hehe, han har bare vært snill når jeg har snakka me han Har bbs front til e30'n min. Liker den fronten jeg assa! Hvordan ser den ut til e28? Høres ut som en bra plan!
Haakjin Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Skjønner det Blir bra den bilen her med litt lakk Takker for din medfølelse, for han kan være veldig dryg Joda, det tror jeg, nå har jeg fått tak i bbs fronten også, så skal hente den over helga, så får jeg kanskje tak i ny bakplate av h_vatn her på forumet, så må jeg ta litt overflaterust og slik. Så satser jeg på at jeg får lakkert den i løpet av sensommeren tenker jeg. Hehe, han har bare vært snill når jeg har snakka me han Har bbs front til e30'n min. Liker den fronten jeg assa! Hvordan ser den ut til e28? Høres ut som en bra plan! Joda, for all del, snill liten gutt han Jørgen Men som sagt, så elsker han å terge oss som ikke har råd til å kjøpe en så fin og strøken Mtech I bil som han har Ja, stemmer det , digger fronten selv jeg, hvertfall på din E30. Har bare et bilde av fangeren på forrige eiers bil da , uten støtfanger da men. Skal bli artig å se på min Har fått tak i zender bakfanger og sideskjørt også, som jeg tror kommer til å passa ganske bra. Ikke av stygg typen zender jeg har fått tak i nei
Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Haha, fjott!! Du er den største (LES: minste i str) kranglefanten jeg har møtt, og en mere sta liten pjokk skal man lete lenge etter Men fra spøk til skikkelig alvor: Den farga du viser er jo en pen farge da. Sånn som bilen din står pr o dag må den uansett ha litt lakk. Det billigste alternativer er så klart å lakke i org farge, om du vil slikke å lakke inne i dører, motorrom og bagasje etc. Grunnen til at jeg kan kjøpe mere enn deg er vel fordi jeg er 7-8år eldre, har fast jobb, og en utdanning. Så når du også kommer dit så tenker jeg du gjør akkurat det samme. (Selv om jeg føler at jeg ikke bruker så forferdelig mye på bil da men) Og en ting til, jeg har IKKE en strøken M-tech1... Dessverre
Haakjin Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Haha, fjott!! Du er den største (LES: minste i str) kranglefanten jeg har møtt, og en mere sta liten pjokk skal man lete lenge etter Men fra spøk til skikkelig alvor: Den farga du viser er jo en pen farge da. Sånn som bilen din står pr o dag må den uansett ha litt lakk. Det billigste alternativer er så klart å lakke i org farge, om du vil slikke å lakke inne i dører, motorrom og bagasje etc. Grunnen til at jeg kan kjøpe mere enn deg er vel fordi jeg er 7-8år eldre, har fast jobb, og en utdanning. Så når du også kommer dit så tenker jeg du gjør akkurat det samme. (Selv om jeg føler at jeg ikke bruker så forferdelig mye på bil da men) Og en ting til, jeg har IKKE en strøken M-tech1... Dessverre Nei , det er jeg ikke! Hehe , skal ikke kverrulere mere nå , men du er sykt sta og egen du å Jørgen Men vill nå si at du har hatt et par e30er som har vært veldig strøken når du var på min alder og da? Jeg må uansett lakke dørene fram, skjermene og panseret innvendig og utvendig for å få ei hel farge på hele bilen , så jeg tror jeg bare venter til jeg får råa til hellakkering. Men den er ikke langt fra strøken
Haakjin Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Jeg tipper det er polaris metallic Bilen min er orginalt polaris metallic
destroyy Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Jeg bare så det bildet som var linket til over her å spm om farge hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå