Haakjin Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Finn nye trekk, og la møbelsnekkeriet i Angvika bytte om du ikke vil gjøre det selv Jeg har vært i kontakt med de selv.. Så om du vil ha kontakt-info så si fra Har stor tro på at beige kommer til å bli søtt i bilen passer godt til den "gamle" fargen på bilen! Fikk du med dørtrekk også? Jepp, kan si ifra om det blir nye trekk på meg Joda, er jo litt for ''like'' farger på en måte, så det hadde nokk kledd mere en mørk farge, men jeg skal få det til å se greit ut. Fikk ikke med dørtrekk nei, er ikke noe jeg helt kunne tenkt meg heller tror jeg, jeg vill kjøre alt svart, bortsett fra stoler og baksete. - Håkon
Kristian Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Blir veldig bra dette! Liker det du gjør med bilen
Haakjin Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Blir veldig bra dette! Liker det du gjør med bilen Takk for det!
Haakjin Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 e30tommis shoppa ett bilde for meg igjen, gleder meg virkelig til sesongen nå Takk for bildet Tom Rune - Håkon
helland Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 $$$$ ja tror det er penger i omløp der ute på Smøla jeg !
Haakjin Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Jeg har troa jeg også Ivar Men skal ikke nekte deg å bytte interiør med meg da?
Pedi Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Jeg har troa jeg også Ivar Men skal ikke nekte deg å bytte interiør med meg da? Tror jeg nok, men det blir gjerne litt feil i min bil...
Haakjin Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Det blir nokk gjerne det ja :s Interiøret ditt er i bilen det hører til, virkelig!
Haakjin Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Jeg har vell også en Garrett turbo liggende i posten til jeg kommer hjem, kanskje jeg kjøper en ny motor på torsdag også, vi får se hva som skjer framover Det kommer mange updates etterhvert hvertfall Mvh Håkon
Haakjin Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 har du vinni i lotto eller ???? Prioriteringer Stig, prioriteringer Må si at bil budsjettet har steget en del siden jeg begynte som lærling. Jeg har jo bare meg selv og tenke på vettu, så selv om lønna er liten, så går ALT til bil Om ti år sitter jeg der å tenker hva faan er det jeg har gjort sikkert YOLO, er det ikke det de sier idag? - Håkon
helland Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Kan umulig være dårlig den lønna di, som du handler Yolo ja hahaha
Haakjin Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Kan umulig være dårlig den lønna di, som du handler Yolo ja hahaha Hehe, jeg handler over en lengre periode, å har vært flink til å spare litt penger Men når du tenker deg om, å du som vet hva jeg har betalt for alt, så er det ikke så ille alikevel vettu - Håkon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå