Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Nei , det er jeg ikke! Hehe , skal ikke kverrulere mere nå , men du er sykt sta og egen du å Jørgen Men vill nå si at du har hatt et par e30er som har vært veldig strøken når du var på min alder og da? Jeg må uansett lakke dørene fram, skjermene og panseret innvendig og utvendig for å få ei hel farge på hele bilen , så jeg tror jeg bare venter til jeg får råa til hellakkering.Men den er ikke langt fra strøken Nei, var over 18 før jeg handla min første bil. Opel Rekord 2.0S drift-versjon. Var over 20 da jeg handla blå-cab`en, så det var vel den første "råe" E30`n jeg hadde. Blir da alt dette nå..! Få ferdig skolen, fiks deg jobb, og så kan du legge litt dyrere planer etterhvert Jo, litt langt
Haakjin Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Nei , det er jeg ikke! Hehe , skal ikke kverrulere mere nå , men du er sykt sta og egen du å Jørgen Men vill nå si at du har hatt et par e30er som har vært veldig strøken når du var på min alder og da? Jeg må uansett lakke dørene fram, skjermene og panseret innvendig og utvendig for å få ei hel farge på hele bilen , så jeg tror jeg bare venter til jeg får råa til hellakkering.Men den er ikke langt fra strøken Nei, var over 18 før jeg handla min første bil. Opel Rekord 2.0S drift-versjon. Var over 20 da jeg handla blå-cab`en, så det var vel den første "råe" E30`n jeg hadde. Blir da alt dette nå..! Få ferdig skolen, fiks deg jobb, og så kan du legge litt dyrere planer etterhvert Jo, litt langt Jaja
Haakjin Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 Liten oppdatering Lakkert ene døra mi nå i samme farge, ble egentlig veldig fornøyd med resultatet med tanke på at jeg brukte boks i en iskald garasje Ble ikke så veldig farge forskjell eller, skal polere det i morgen når det har tørket skikkelig Tøft med 520
Haakjin Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Da har jeg endelig fått tak i meg en delebil. Det er en 525ia av samme farge som min. Frontkollidert med en hjort, å så videre ned i grøfta. Men mange gode deler igjen ;p Så har jeg vært å hentet meg en M30B35 motor i ukjent stand som jeg tenkte å bruke litt tid å penger på i framtiden å sette den i stand, for å så sette den neddi min å godkjenn den med 3.5. Dette er vell mulig? Men slik som servopumpe, dynamo, starter? Det kan jeg bruke opp fra 2.8l ? Kan jeg bruke lmm også?
bmwp0wer Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 stå på håkon må få skrudd sund delebilen vår snart
Ole92 Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Da har jeg endelig fått tak i meg en delebil. Det er en 525ia av samme farge som min. Frontkollidert med en hjort, å så videre ned i grøfta. Men mange gode deler igjen ;pSå har jeg vært å hentet meg en M30B35 motor i ukjent stand som jeg tenkte å bruke litt tid å penger på i framtiden å sette den i stand, for å så sette den neddi min å godkjenn den med 3.5. Dette er vell mulig? Men slik som servopumpe, dynamo, starter? Det kan jeg bruke opp fra 2.8l ? Kan jeg bruke lmm også? jø og jø, kosta på gitt Bli da! Men LMM må du vel ha fra 3.5`n vil jeg tro
Haakjin Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Skrevet Mai 24, 2011 Da har jeg endelig fått tak i meg en delebil. Det er en 525ia av samme farge som min. Frontkollidert med en hjort, å så videre ned i grøfta. Men mange gode deler igjen ;pSå har jeg vært å hentet meg en M30B35 motor i ukjent stand som jeg tenkte å bruke litt tid å penger på i framtiden å sette den i stand, for å så sette den neddi min å godkjenn den med 3.5. Dette er vell mulig? Men slik som servopumpe, dynamo, starter? Det kan jeg bruke opp fra 2.8l ? Kan jeg bruke lmm også? jø og jø, kosta på gitt Bli da! Men LMM må du vel ha fra 3.5`n vil jeg tro Hehe , ja , må te det Jeg skal plukke sund motorn neste uke no så får jeg sjekka tilstanden på den. LMM ser det ut til at forrige eier fant , så da slipper jeg å stresse med det ;p Må få igang touringen du å no Ole , ikke mye igjen Jeg har også skaffa meg noen Hartge hjul 2x18''8.5'' og 2x18''9.5'' ;p Forrige eier må bare få av vinterdekka sine, så får jeg felgene
635csi Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Jeg har også skaffa meg noen Hartge hjul 2x18''8.5'' og 2x18''9.5'' ;p Forrige eier må bare få av vinterdekka sine, så får jeg felgene Rart skulle ikke de felgene ligge her på Prærien? Eller? I såfall så tror jeg dette blir rått på E28. Langt mellom sånne felger med den bredden, selv på ebay
Haakjin Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Jeg har også skaffa meg noen Hartge hjul 2x18''8.5'' og 2x18''9.5'' ;p Forrige eier må bare få av vinterdekka sine, så får jeg felgene Rart skulle ikke de felgene ligge her på Prærien? Eller? I såfall så tror jeg dette blir rått på E28. Langt mellom sånne felger med den bredden, selv på ebay Stemmer bra det, det er din bror (kollega;p) som har byttet bort felgene til meg, ja, jeg har troa på de felgene, rett innpress å ;p
Riberto Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Da har jeg endelig fått tak i meg en delebil. Det er en 525ia av samme farge som min. Frontkollidert med en hjort, å så videre ned i grøfta. Men mange gode deler igjen ;pSå har jeg vært å hentet meg en M30B35 motor i ukjent stand som jeg tenkte å bruke litt tid å penger på i framtiden å sette den i stand, for å så sette den neddi min å godkjenn den med 3.5. Dette er vell mulig? Men slik som servopumpe, dynamo, starter? Det kan jeg bruke opp fra 2.8l ? Kan jeg bruke lmm også? Så det var slik det gikk med gamle 525'n min da ja Synd han Ormseth kræsja me hjort, var tilnærmet strøken og rustfri denne :/
Haakjin Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Da har jeg endelig fått tak i meg en delebil. Det er en 525ia av samme farge som min. Frontkollidert med en hjort, å så videre ned i grøfta. Men mange gode deler igjen ;pSå har jeg vært å hentet meg en M30B35 motor i ukjent stand som jeg tenkte å bruke litt tid å penger på i framtiden å sette den i stand, for å så sette den neddi min å godkjenn den med 3.5. Dette er vell mulig? Men slik som servopumpe, dynamo, starter? Det kan jeg bruke opp fra 2.8l ? Kan jeg bruke lmm også? Så det var slik det gikk med gamle 525'n min da ja Synd han Ormseth kræsja me hjort, var tilnærmet strøken og rustfri denne :/ Åjavell ja, det er din sin det var da. Ja, herregud, denne var da dønn strøken for rust, å det var da nesten fullt servicehefte? Off, kjipt at slike ting skjer, men er ikke vitse å prøve å rette den igjen eller ;p
Haakjin Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Kan vell foresten legge ved et bilde jeg knipsa av den etter jeg fikk på bbs fronten ;p
635csi Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Stemmer bra det, det er din bror (kollega;p) som har byttet bort felgene til meg, ja, jeg har troa på de felgene, rett innpress å ;p Fikk nesten hakaslepp da vi henta E34 "Alpina`n" hans og jeg fikk se hvilke felger som fulgte med. Hadde ikke sett sånne Hartgefelger i 18" ennå på det tidspunktet. Kan forresten ikke huske å ha sett noen andre i etterkant heller med den bredden
Haakjin Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 Stemmer bra det, det er din bror (kollega;p) som har byttet bort felgene til meg, ja, jeg har troa på de felgene, rett innpress å ;p Fikk nesten hakaslepp da vi henta E34 "Alpina`n" hans og jeg fikk se hvilke felger som fulgte med. Hadde ikke sett sånne Hartgefelger i 18" ennå på det tidspunktet. Kan forresten ikke huske å ha sett noen andre i etterkant heller med den bredden Haha , nei , faktisk ikke jeg heller, eneste jeg har sett er værsting felgene som er skrudd ;p De har vell samme bredde, om ikke bredere
635csi Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Skrudde Hartge i 17" kan man komme over av og til, lengre mellom 18". Felgen-garage bruker riktignok å ha et par strøkne sett inne på lager Har 8,5 og 9,5x17" selv, så det får holde. Du må legge ut bilder nå du får henta hjula og montert dem da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå