Gå til innhold

E34 540i


///MPower
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Eg trodde ikke det skulle være mulig. Men det ser jaggu ut som du har overgått de gamle felgene dine ja :D

Hvordan står det til med åttern for tiden??

takk for det, de er jo rilmelig lik, men i ganske god stand og nypolert, og kan trøste meg med at det mest sannsynlg ikke er noen særlig flere som har disse felgene i 19" i norge.

ellers så har eg nettopp hentet bilen fra verkstedet, ut og lufte den litt etter bytte av traversforinger, aerodynamic front er på vei også, nye skjermer. coilovers blir bestilt i desember. så det begynner og dra seg til, så er det lakkering, må finne en kar som kan gjøre det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da var det kommet litt mer deler i hus :)

har kjøpt meg zimmermann bremser hele veien rundt beregnet for m5, har nye kalippere liggende som skal på også. må kjøpe meg yellowstuff klosser eneste.

2 stk nye forskjermer er på plass

aerodynamic front :)

fikk også tilslag på et k sport coilover sett, så det blir hentet og montert så snart som mulig :) hørt gode ting om dette settet så spent på hvordan det blir.

holder også på og bytte register på bilen, skal se om eg får tatt en del bilder når alt skal sammen igjen, har noe fra demontering også som kan legges ut. men grunnet mye overtid og div så skjer det ikke så mye med bilen akkurat nå.

ivbehh4orbss4uc6v4tu.jpg

39md8gzg145o3jg2m39k.jpg

pfexfc65numfq8nxnwvk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har du sett, gromt!

Gleder meg til å se denne sidelengs på Eikås i 2011! ;)

hehe eg gleder meg til å kjøre :D

nå har eg endelig litt tid til og skru igjen, så skal i verkstedet no og se ka eg får til.

kjøpte med likesågodt en hjulbuevalse da de var på tilbud hos gasolin.

86799_big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...