///MPower Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 da starter et nytt prosjekt, var på jakt etter en 540i i grei stand, denne er et meget bra utgangspunkt.den er strøken innvendig med sort m5 sportskinn med nedfellbare bakseter.bilen står på bbs rc 8" og 9"x 17". fikk også med noen 8"x17" org E34 M5 kastestjerne felger.utvendig trenger den en hellakkering da det er gjort dårlig grunnarbeid og klarlakken har flasset på ene bakskjermen.det er automat i den men det skal bygges om til 5 trinns manuell en liten liste på delene og planene fremover til neste sesong-5 trinns manuell kasse med mellomaksel, pedalsett, svinghjul, clutch, sperrediff innkjøpt-sotede hella DE lykter- org sotede hella baklykter-shadowline-tone ruter rundt-coilovers, usikker på hva eg skal ha ennå-felger, type ac,oz,hamann osv-større bremser, største m5 er under vurdering med stålomspunnede slanger-mtech sideskjørter-alpina v8 frontleppe/fanger-eisenmann/supersprint eksos++ det meste er på plass og en del småting er på vei fra koed.kom gjerne med tips til eksos og evnt bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Gromt prosjekt Riktig bil og riktige planer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 dette her er drømme bil ! ta godt vare på den skal følge med her fremmover lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 der va nybilen ja ser veldig bra ut ta, blir et gromt prosjekt! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Grom bil du har fått deg blir nok bra med alle planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Ser ut som en bra bil! Etter du er ferdig med planene blir det helgromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 håper du blir fornøyd med fronten, angrer på at eg solgte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 hehe, kan hende du kan få kjøpe den tilbake, fant meg en annen front som eg har meget lyst på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 uff, du kan jo ikke ha v8 med manuell!! det blir som om damene tar vekk puppene! dette er en glider, den skal ha automat og stor motor.. men likte bilen! nydelige vogner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Dette blir bra! Liker planene! v8 med manuell er helrått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 turbodieselgutten, hvorfor lager du en haug brukere bare for å spre samme tøvet med alle brukerene? Hvorfor kjøre en V8 med en automat som bruker 80% av kreftene på å slure? er bare kvinnfolk som "can't handle a stick" som kjører tomatkasse frivillig. Liker planen du har for denne MPower! gleder meg spesiellt til å se den med 19"ere. 19" og step-kant er konge på E34. Likte forøvrig og de felgene som står på pr. i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 se der ja! meeeeen det blir vel en tur til ESS??? møtte gamlebilen din på Dombås på søndagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Her er nye bilen ja! Eg savner M5'n også, men dette blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Synes du skal beholde de felgene som er på bilen nå jeg. Kledde den meget godt. De du muligens skal kjøpe deg, ødelegger inntrykket,synes jeg. Lekkert interiør! Får lyst på E34 igjen når jeg ser denne ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå