martinwenberg Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Sykt fin bil! Hvor mye måtte du gi for denne?
RS-Heggem Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Håper du har fått tatt nye bilder i bedre kvalitet i dag, for dette ser meeeget oppegående ut.
fizn Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Få noen til å ta bilde med noe slag av speilrefleks kamera, for dette så bra ut!
Kristian Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 åiåiåiåiiii! denne har blitt RÅ! hvordan er den å kjøre?? du ha denne LENGE nå da
///MPower Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 takker så mye for tilbakemeldinger skal få tatt skikkelige bilder til helgen kanskje. DENNE bilen skal nok beholdes i lang tid, har videre planer for den etterhvert sliter med fjusking på motoren enda, byttet diverse pakninger og sensorer, men ingen nytte sålangt. den dauer ut av og til når du stopper opp eller trykker inn clutch, samt den "henger" hvis du slipper gassen og bare triller i gir, kommer et lite nykk og akkurat som et smell (uforbrent bensin) i eksosen når gassen trykkes inn igjen. byttet: -tomgangsreg -prøvd nye coiler -membran bakkant innsug -pakning innsug, mot toppene -temp sensor i innsug prøvd og spraye med startgass rundtom for å se om den suger falskluft, men ingen utslag der heller. bilen drar skikkelig, så bare denne idiotiske tingen eg ikke finner ut av, blir galen snart. kan det være at det er for lite ah på batteriet som står i bilen som kan gjøre dette? tomgangen ligger på rett over 500omdr
baremats91 Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 sjekka om den suger falskluft ved aktive kullfilteret, om evt slangen er knekt eller noe slikt. sjekka lmm, eller prøvd en annen. prøvd å koble av lmm ?
///MPower Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 har ikke sjekket kullfilter slangene og det. sjekke imorgen. lmm er fin mener eg, den går litt mer rufsete når eg kobler den av og stabilisere seg igjen når kobler den på igjen. justerte på tomgang på spjellet idag, må ha skjedd noe når eg hadde motor ute i vinter der, så nå dauer den ikke ut lenger, men det andre problemet med at den "henger" er der ennå.
bbmw Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Sjå her ja! Blei fin med ny farge Hvordan lika du V8 kontra 3.8 literen då?
///MPower Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 Sjå her ja! Blei fin med ny farge Hvordan lika du V8 kontra 3.8 literen då? takker med manuell og den diffen eg har nå så går den ca samme som m5en. v8en trekker jo fra bunn og grom lyd, men går ikke like bra som den alpinaen eg hadde da, men den hadde jo annet innsug og høyere komp og 315hk. savner jo s38 maskin da, skal ikke legge skjul på det, grom maskin det, kommer nok en sånn på tunet igjen en gang skal du se men da blir det nok bare en lekebil som ikke er så nøye med.
Lapin Kulta Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Fantastisk bil, grattis! Hvor kjøpte du folie til listene innvendig?
bcRichard Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Er det bare meg eller er hjulvinklene dine helt på bærtur?
///MPower Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Skrevet Juli 22, 2011 Ser veldig bra ut! Lika felgvalget takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå