Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer salg av bilen min til fordel for touring men er usikker på pris.

Bilen: 1997 E36 318i

Km: 250000

Farge: Cosmosschwartz

Org. utstyr:

sort montanaskinn

3 eiket sportsratt

digital klima

4x el-vinduer

el-takluke

setevarme

Fjerstyrt sentrallås

velourmatter

Liten obc (utetemp og klokke)

M-sport understell

Facelift

Ettermontert:

Bilstein B8 dempere

Fk 60/40 fjærer + 10 mm senkeskåler

Org: BBS RC 041/042. 7,5x17 front - 8,5x17 bak (2 delte felger med smidd senter

Replica m-front fra st-import (ikke lakkert da den vurderes byttet ut med ac schnitzer type 1 frontleppe på org. fanger)

Ac scnitzer vinge, pedaler, fotviler, girkule, håndbrekk.

Mørke blinkere rundt baut

CCFL angel eyes i org bosch lykter med zkv linseglass på nærlys

Mørke tåkelykter

Tårnavstiver foran

Bestillt og vil bli montert fortløpende:

M3-look diffusor i bakfanger

Ny termostat, termostathus og pakning

Toppdekselpakning

veivaksel simring

kupéfilter

luftfilter

oljefilter

Topplagre rundt baut

Bilen vil også bli EU godkjent, det vil bli byttet noen interiørklips og senkesett skal skrives inn i vognkort før eventuellt salg.

Negativt:

Noe rust i nedkant av dørhjørner, hjulbuer bak og bakluke (har pusset ned dette og smurt inn med 2 strøk rustbjørn. Men ser tekstur der enda.

Det drypper litt olje fra motoren men håper bytte av veivakselsimring og toppdekselpakning vil rette på dette ;)

rhyvub6xvr95d3uoupzo.jpg

Skrevet

Om jeg sier 30k så blir du gjerne ikke så fornøyd, men det er hva jeg syntes en slik bil er verdt!

Men på en god dag så er det nok mulig å finne kjøpere som raskt gir 50k..det kommer bare an på om de egentlig vet hva de ser etter.

Hva syntes du selv? 65-70? :lol:

Skrevet

Hehe, du er bare sur fordi du nesten måtte slette profilen din. (Ref. den gangen du sa at om jeg fikk 50 lapper for grompacten skulle du slette. Jeg fikk 40 :P ) hehe.

Jeg har ikke så lyst til å la den gå for under 40 i hvertfall. Er litt for glad i den til det, men merker at litt mer plass hadde gjort seg ;)

Skrevet

ser også for meg 30 tusen. Skjønner du vil ha mer, men ser nesten på 30 som max. liten motor og gått langt. rusten har begynt å komme som du skriver.

Men nå har ikke jeg sjekket prisene på 318 sedaner på veldig lenge. men var 30 som slo meg når jeg leste tråden din.

Skrevet
Hehe, du er bare sur fordi du nesten måtte slette profilen din. (Ref. den gangen du sa at om jeg fikk 50 lapper for grompacten skulle du slette. Jeg fikk 40 :P ) hehe.

Jeg har ikke så lyst til å la den gå for under 40 i hvertfall. Er litt for glad i den til det, men merker at litt mer plass hadde gjort seg ;)

hehe..."poenget" er vel at det nesten ikke lønner seg å selge slike biler! Jeg var storfornøyd med å bli kvitt e36-pengesluket, men nå angrer jeg egentlig så det holder! Syntes fortsatt at E36 er ganske gromt selv om jeg tvilsomt kommer til å kjøpe noen ny..

Sort sedan er kult, om jeg var deg så ville jeg beholdt den. Men skjønner jo at kanskje en touring er mer praktisk..

Om man ser på finn.no så ligger det jo orginale og eller kebabstylede E36 til svimlende høye priser, så det går jo kanskje an å legge den inn til 60k og se hva som skjer..

Skrevet

Skjønner godt hva dere mener. Og jeg har ingen fantasi om å selge bilen for en liten andrepremie i lotto :P

Har også vært inne på tanken å beholde den og heller kjøpe femmer touring når den samla famlieøkonomien blir bedre også bruke sedanen som "baremin-bil/kosebil og som et prosjekt å fikle med (m3 banebil kanskje? hehe). Bilen holder fint til to voksne og en 4-åring, men det er de to rottweilerne som skaper krøll i systemet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...