Scampi Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 De er ikke brukt, faktisk...skal titte på dem senere og sjekke at slt er i orden. Prisen blir vi nok enige om, jeg er ikke vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=33063078 Han her har jeg kjøpt av, 700kr for M-tech sidelister! Bare å hente i Bergen.. Er de samme som de selger på GS Bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Takk for tipset Joher 700kr for komplett nytt sett og ingen frakt skal det jo noe til å slå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Lite nytt her, men har i hvert fall fått på nye typen skilter og m3 leppe nå Og så er det digg med sommerfelger igjen, lei av å skrape rundt på pigger! Om det blir litt bra vær så blir det kanskje et par bilder snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 I mangel av nye bilder, så legger eg ut et par bilder fra forrige sesong: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Strøken bil du har. Vurdert orginale lykter bak (hvit/rød)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Skikkelig pen den touringen din Venum..! Må snart slutte å besøke touring-trådene til folk.. hehe *savn* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Joher og in2you: Takk for hyggelige tilbakemeldinger Originale rød/hvite baklykter hadde jo vært fint, men synes faktisk ikke disse ser så aller verst ut irl. Er jo skikkelig jallakvalitet så har måttet modde litt på dem for at de skulle bli ok, tettet og lakkert sort kant på dem øverst.. Det finnes jo noen riper på bilen, men prøver så godt eg kan å holde den fin. Den rundet 145 000 km i dag. Skulle hatt en inspection 2 nå.. noen som vet hva verksteder tar for slikt (altså bare selve kontrollen før eventuelle reparasjoner, er vel en sjekkliste dem skal gjennomgå)? Bakpotten bør også skiftes etterhvert. Hadde vært fint med en med dobbel stuss, men ønsker ikke noe høylytte greier. Er jo bare 318i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Har en orginal bakpotte fra 2010 liggende om du vil ha den. Festet er ødelagt, men kan evt ta det over fra din. Tenkte å kaste den, men trenger du så er det bare å hente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Joher: Er det 318 potte? 316: 318: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Dessverre 316. Passer vel og merke, men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Et par bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 15mm spacere bak testa ut. Ingen subbing med folk i bilen på 215/45/17 7,5toms ACS type 2 kopifelgene. Ikke feite greiene men sitter ganske så ok ute i hjulbuen, har ikke valset så noe mer går ikke. Kjøpte forresten nye Nankang v-mønstrede dekk rett etter bildene ble tatt da de bak var slitt inn på rillene på inneren... litt mye negativ camber muligens? Noen som har produkter å anbefale for å få listene sorte igjen? Har blitt noe blasse med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Jeg har brukt meguiars gold class trim detailer til lister. Funker gull Alternativet er jo å lakke dem matt svart for et mer varig resultat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Sweet, skal teste det. Fått satt på ny bakpotte også nå da den gamle var skrap. Ikke noe effektanlegg her i gården, men kanskje eg skulle ha satt på en litt finere endestuss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå