Teekay1983 Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Er nå snart ferdig med å montere helt ny frontstilling. Men har en jordledning som jeg ikke husker plasseringen på når jeg demonterte. Tror kanskje på grunn av lengden at den skal på skruene som holder stabilisatorstaget for å få jord ut til spindelene? Se bilde
Azeton Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Står den fast i kassoreriset skal den festes til motorfestet tenker jeg.
Teekay1983 Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 Da har den ikke i såfall ikke vært montert på lenge.
SweetBMW Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 sitter en bolt på siden av motorblokka som den skal i hvis den sitter i forstillinga.
Fixfax Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 til blokka ja.. 99% sikker, hvorfor haster det om den aldri har vært montert?
Teekay1983 Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 Fordi jeg ikke husker om den var montert, men om det var til blokka så har den ikke vært montert og da haster det selvfølgelig ikke. Men fant nå en plass å montere den, den var akkurat lang nok til å nå bort til et hull på motorfestet, så der skrudde jeg den fast. Takk for hjelpen.
Dirty Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 i teorien så skal jo ikke bilen starte uten den jordinga , så den har nok vært montert
Teekay1983 Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 Da får vi håpe jeg har montert den rett, viss ikke så vet jeg nå hvorfor bilen eventuelt ikke starter . Men den var ganske kort og av de tingene som jeg har demontert så rekker den bare bort til beslaget som holder powerflex foringen på bilde. Rekker ikke bort til blokka, men rakk akkurat til et av hullene på motorfestet. De flippene som stikker ut. Del nummer 1 på bildet:
Dirty Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 ikke blokka. motorfeste og vangen! så du har koblet den rett,
SweetBMW Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 e jo ett fett om han kobler i blokka eller labben da? labben er jo skrudd rett i blokka dicky...
AlXz Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Festene er laget slik dirty sier.., så det er ikke feil ihvertfall Blir jo egentlig det samme.., men lengden er laga til å passe de punktene bra. Samt er det gjenget opp..
Azeton Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Står den fast i kassoreriset skal den festes til motorfestet tenker jeg. Får sitere meg selv... Den skal ikke stå fast i blokka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå