kje Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Det var mitt spørsmål, hvordan tar du den ut?Så det må bli du som tar den ut evt. Det vet æ ikke før æ begynner, men regner med det bør gå om vi er to stk og løsner listene rundt og bruker et tynt knivblad til å kutte bort limet/fugen... Æ har ikke lyst til å begynne på det før pengene er på konto. Går det i dass får du selvfølgelig pengene igjen Har du mulighet til å hente ruten da?
kje Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 mye får 16" med vinterdekk ? Disse har du spurt om før. Gav dæ en pris, men hørte aldri noe mer fra dæ...
iden Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Jeg tar gjerne de tåkelysa om de er hele? Send meg en PM!
kje Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 mye for senke fjærene ? Fjærene er ubrukt, men har kun til bak. 300,- for begge 40mm (Apex tror æ) Må avvente litt med 30mm pga litt usikker på om æ skal benytte dem likevel...
kje Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 pris på styresnekke 1000,-. Virket tight og fin
Kalle525 Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Hei! Skal tenke litt på det, vurderer å bytte bil!
kje Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Hei!Skal tenke litt på det, vurderer å bytte bil! Gjør det Greier ikke selge min, så blir ny motor istedenfor
kje Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Møe deler er plukket av og kan hentes Selve karosseriet går billig når alt av deler er plukket av. Ypperlig hvis du trenger deler til rustsveising på egen bil...! Ønsker du elektriske vinduer har æ stående to komplette fremdører med vindusheiser og ledningsnett og bryteren til midtkonsollen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå