kje Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 Har du en ABS-styreboks og en Check Control-modul liggende, evnt. delenr. på disse? Har begge deler Alt står på et lager, men æ kan få sjekka delenummer før helga... Hvordan ser checkcontrolmodulen ut?
Kai-P. Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Jeg har opplevd at de ser ser litt forskjellig ut, men her er en type.
kje Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 Det er denne typen du ønsker? Sitter den normalt i sikringsboksen eller sammen med motorstyringa? Skal ut å se på lageret ikveld eller imorra for å se
Kai-P. Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Huset på modulen kan også være svart. Hvis du leser av nummeret skal jeg fikse resten. Denne modulen sitter i sikringsboksen i motorrommet, det står mest sannsynlig CCM på toppen av den. ABS-styreenheten sitter i boksen på høyre side av motorrommet.
kje Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Grøftelysene ble solgt sammen med frontfangeren dessverre.
Christer Knutsen Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Har ikke lest igjenom alle sidene, men har du v. frontlykt? Sto at du har forstillingsdeler. hva har du der?? Skulle hatt fremre berekuler begge sider. og noe anna. har ikke fått skjekket enda.
kje Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Har dessverre solgt venstre frontlykt. Slitedeler som bærearmer og sånt tok æ ikke vare på pga æ aldri vil selge noe æ ikke ville montert på min egen bil. Bærearmer og slike deler anbefaler æ å kjøpe fra koed.no. Kan være æ har noe annet du trenger så bare å spørre
Christer Knutsen Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Står at du har fjærbein bak. har du de enda??
kje Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Står at du har fjærbein bak. har du de enda?? Du tenker da demper og fjær komplett sats? Har kun ett da det andre var rustet og ubrukelig. Men dette er helt og fint
kje Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 Beklager; var ingen ac på denne bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå