kje Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 Hei, har du ledningene ned til tåkelysene? Så vidt jeg kunne se på mitt ledningsnett hang alt sammen dessverre. Har mer eller mindre komplett ledningsnett liggende.
kje Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Skrevet Juni 5, 2011 Beklager, men motor og ledningsnett selges samlet. Mvh, Kjetil
Arimanni Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Radiator for automatkasse? Er det AC på denne også?
kje Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Skrevet Juli 9, 2011 Radiator for automatkasse? Er det AC på denne også? Det har jeg liggende. Det var ikke AC på denne bilen.
Arimanni Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Får komme tilbake til deg seinare når eg har fått ned alt og sjå, kva pris tenker du deg?
kje Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Skrevet Juli 10, 2011 Får komme tilbake til deg seinare når eg har fått ned alt og sjå, kva pris tenker du deg? Oljekjøler du tenkte på forresten? Kun den til kassa? Isåfall er jeg redd jeg ikke kan selge den alene Den sitter på kassa fremdeles, med olje... Vil selge kassa komplett, og ikke uttørka pga manglende olje i systemet
Arimanni Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 var desverre det ja. trenger ikkje kasse . . . enda ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå