pinadud Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 har du de senkeskålene vi har snakket om tidligere? og hvordan er det med listene på frontfangeren?
kje Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 Senkeskåler har jeg vettu, men frontfangeren er solgt.
pinadud Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Senkeskåler har jeg vettu, men frontfangeren er solgt. Men husker jeg riktig med at passformen ikke var helt bra, og hjulet kom borti, eller noe?
kje Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 Jeg fjernet vel en skive som gjorde at bilen ble enda lavere, men da gikk skålene av og til imot hjulbuen. Senkeskålene er jo Tüv-godkjente og har aldri hørt om det problemet av andre da... Jeg har skivene også, så du trenger ikke gjøre samme som meg Ble den ikke lav nok med senkefjærene? Har du bilde av bilen med de på ?
pinadud Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Jeg fjernet vel en skive som gjorde at bilen ble enda lavere, men da gikk skålene av og til imot hjulbuen. Senkeskålene er jo Tüv-godkjente og har aldri hørt om det problemet av andre da... Jeg har skivene også, så du trenger ikke gjøre samme som meg Ble den ikke lav nok med senkefjærene? Har du bilde av bilen med de på ? Ble lavere. Men ikke helt lav nok hvor lang tid tar det før fjærene setter seg ordentlig?
kje Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 Var det jeg også mente De setter seg nok ikke mer nå dessverre...
pinadud Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Var det jeg også mente De setter seg nok ikke mer nå dessverre... Jeg monterte de igår da
kje Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 Ah. Er likevel redd for at det ikke vil sette seg nevneverdig. Har 60-20 senk selv og er rimelig fornøyd
kje Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 Oppdatert liste. Spør likevel hvis du lurer. Er mange deler utenom listen fremdeles...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå