kje Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 Har du LKMen? Hvor sitter denne og hvordan ser den ut?
kje Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 viskerarm til passasjersiden? Den tror jeg ikke jeg har dessverre.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Har du LKMen? Hvor sitter denne og hvordan ser den ut? Den skal ligge i sikringsboksen i maskinrommet mener jeg. står LKM-B på den. Ser ut som en videokassett i size.
kje Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 Da er det stor sansynlighet for at jeg har den i eksa sammen med resten av ledningsnettet. Hvis du er interessert kan jeg ta en tur til lageret i løpet av morgendagen for å se og evt hente den...
kje Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 200,- + frakt. Da skal jeg ta en tur ut på lageret imorra.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Nå kan det være at jeg har fått tak i en, men om du allerede har hentet den, tar jeg din og.
kje Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Hentet den nettopp ja:p Sikkert andre som trenger om du har fått tak i selvfølgelig... Det lønner seg iallfall ikke å kjøpe disse nye!
r_tranoe Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 fjørbeina bak. nivåregulering? pris hvis dem har???
kje Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 fjørbeina bak. nivåregulering? pris hvis dem har??? Fjærbeina bak var det en kamerat som trengte så de er borte. Det var ikke nivåregulering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå