Sjøbuse Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 ble pent med hvite felger. gull felger er ikke så pent. er litt WRC subaru impreza det syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Såååå riktig. Morro med litt forandring! Hva er den greia på høyresiden av panser? det er kunst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Hvitt på hvitt har jeg veldig stor sans for, og bilen din så veldig bra ut Bra at noen "tør" å skille seg litt ut, istedenfor å "safe" på hvit bil med sorte felger, som veldig mange kjører med nå.Kan jeg forresten spørre om hvor du fikk lakkert felgene? Enig med det svarte felgene... har hatt svarte felger siden 90 tallet, på tide med noe nytt... lakkerte de hos en ex-lakkerer, mye arbeid men ga 2000 kr, tipper 4000 er mer rett pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Pen bil! Tenker litt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Ble gromt men skulle hatt sorte felgbolter rundt kanten e.l . Senter koppen ser jeg ikke noe feil med ...looooler`t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Pen bil!Tenker litt på haha hvor kom det fra liksom crazy man! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Det er ett eller annet som er så rett med preface E46. Nydelig bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capoldriahn Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Det ble griselekkert med å lakke de hvite. Kanskje GS burde vurdere å føre felgene i hvit også, Whiteline eller noe. Hadde kjøpt de ganske raskt da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Skikkellig tøft med hvitt senter. Bare nye senterkopper og lykter kommer på plass, så er du på den grønne gren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Hei, da er kongebilen til salgs, http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27794672 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Der er drømmebilen, planen min var at den skulle bli som den der! tjohei å jeg våkna nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Der er drømmebilen, planen min var at den skulle bli som den der! tjohei å jeg våkna nå løp å kjøp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Venter på forsikrings selskapene... gjensidige, forresten. de er så spydige der at det er til å spy av, å gniene at jeg blir provosert, her sitter vi forbrukere å betaler høye summer til disse forsikrings selskapene som ikke gir dg 1 kr tilbake før alt sammen er en mill % sikkert at ikke er din skyld. Men nydelig bil, syns hvit på hvit er penere igrunn, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå